Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 22:05Per, Göteborgsvarvet skriver också så här:
"Genom att du godkänner dessa villkor godkänner du att;
/.../
• du inte överlåter din startplats i Loppen till någon annan och/eller inte låter någon annan springa Loppen i ditt ställe, "http://www.goteborgsva
Per, Göteborgsvarvet skriver också så här:
"Genom att du godkänner dessa villkor godkänner du att;
/.../
• du inte överlåter din startplats i Loppen till någon annan och/eller inte låter någon annan springa Loppen i ditt ställe, "
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 22:06Fast här står det iofs annat:
http://www.goteborgsvarvet.se/Lopare/Loppen/GoteborgsVarvet-21-KM/Tavlingsinformation/"Varje anmälan är personlig och kan inte överlåtas till annan löpare."
Men det står iofs att den inte _kan_ överlåtas.. står ju egentli
Fast här står det iofs annat:
http://www.goteborgsvarvet.se/Lopare/Loppen/GoteborgsVarvet-21-KM/Tavlingsinformation/
"Varje anmälan är personlig och kan inte överlåtas till annan löpare."
Men det står iofs att den inte _kan_ överlåtas.. står ju egentli
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 22:08@Johanna. Japp, det var ju glasklart där faktiskt! ;)..
@Johanna. Japp, det var ju glasklart där faktiskt! ;)..
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 22:11Om man nu tycker att Göteborgsvarvets regler är något man inte accepterar så anmäler man sig inte. Eller ?
Om man nu tycker att Göteborgsvarvets regler är något man inte accepterar så anmäler man sig inte. Eller ?
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 15:31Det finns massvis med dumma regler jag bryter mot.
Det finns massvis med dumma regler jag bryter mot.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 16:27Det lönar sig att protestera mot fuskarna. Idag diskade Stockholm Halvmarathon 69-årigen som överlät nummerlappen till en yngre förmåga och på så sätt blev 2:a i M65. Det var just denne fuskare som fick mig att starta tråden. Heder åt arrangören och rolig
Det lönar sig att protestera mot fuskarna. Idag diskade Stockholm Halvmarathon 69-årigen som överlät nummerlappen till en yngre förmåga och på så sätt blev 2:a i M65. Det var just denne fuskare som fick mig att starta tråden. Heder åt arrangören och rolig
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 16:37Ja, men tråden diskade inte din antagonist.
Ja, men tråden diskade inte din antagonist.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 16:45David.
I de trådar vad gäller cykel där de är fräcka att påstå dopning så skriver du väl ofta - ja, ja, men andra idrotter då. De är liksom värre.Nu har du gett dig på Björn och andra veteraner som får en positiv kick av att placera sig högt i sin åld
David.
I de trådar vad gäller cykel där de är fräcka att påstå dopning så skriver du väl ofta - ja, ja, men andra idrotter då. De är liksom värre.
Nu har du gett dig på Björn och andra veteraner som får en positiv kick av att placera sig högt i sin åld
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 17:08Gör jag?
Du missade nog att det står 14-1 till friidrotten på London-OS.
Det finns tydligen inga åldersgrupper på Göteborgsvarvet.
Gör jag?
Du missade nog att det står 14-1 till friidrotten på London-OS.
Det finns tydligen inga åldersgrupper på Göteborgsvarvet.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 17:42Armstarke fuskade kanske till sig ett halv OS sett till antalet medaljer alldeles själv.
Armstarke fuskade kanske till sig ett halv OS sett till antalet medaljer alldeles själv.