Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHär är fuskarna på halvmaran
You need to log in to create posts and topics.

Ska man skriva upp alla nummer på de som tränger sig i starfållor, hoppar in över avgränsningar till fållorna och diska dessa också isf eftersom det blir extra mycket trängsel och sicksackande för att komma om vid start (onödigt många att springa om för e

Om du inte vill ta risken: köp ingen startplats då.

Bland det dummaste jag hört idag...på mycket länge! Löjlig ironi.
Hur vet man vad som hänt om ett år, flyttat, skadad, sjuk, död...allt kan hända och ska du sitta hemma och oroa dig? LEV LIVET istället och njut.
Man får våga ta en liten risk som denna och

D.S. Kan du förklara hur din senaste kommentar kopplar logiskt till vad jag skrev strax innan (om det nu var det du svarade på)?

EDIT: Jahapp du ändrade den nu ser jag. Men frågan kvarstår.

#Erik
Jag tror dig helt ärligt inte. Jag tror verkligen inte på att det finns många personer som bryr sig om sin placering, återigen, om det inte är en topplavering. Tiden däremot, ja. Men inte placeringen.

Jag är förmodligen egocentrisk, men säg den som

Om jag tolkar kommentarerna i senaste inläggen så finns det de som vill att man ska ta sig friheten att lämna över nummerlappen. Men det finns många aspekter som inte belysts ...

... om man gör det i lopp som har väntelista så borde de som snällt står i

För min del spelar det ingen roll om folk byter och säljer nummerlappar till varandra men jag har så många före mig att det inte märks. Jag springer mot mig själv och bryr mig inte hur andra placerar sig.
Skulle jag däremot ha varit mycket bättre och ha

Snälla Johan R, försök vidga ditt perspektiv bara liiite-liiite grann, va?

Vad just du eller just jag råkar bry oss om just nu är tämligen ointressant i ett lite större sammanhang. Jag tycker till exempel att bilister ska hålla 30 förbi småskolan där min

Varför tar ni bara upp när yngre män har fått någon kvinnas eller äldre mans nummerlapp? Det finns säkert tillfällen när någon gamling har en yngre persons nummerlapp och har en riktigt dålig tid.
Fast det är ju inte det som den här tråden handlar om uta

Drabbar ju ingen