Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHär vare livat...
You need to log in to create posts and topics.

Plankstek, För att du har varit på spinning med två tjejer?
Hade det varit två grabbar hade jag förstått det.

Jag kan åtminstone meddela att det är jäkligt svårt att jobba ihjäl sej. Har försökt under några år, men har insett att det inte är speciellt kul.
Nu har jag istället börjat träna igen och insett att det är väldans mycket trevligare än att jobba... så nu

David.. vad syftar du på nu?? Ibland undrar jag om det inte vore bättre att du höll tyst...

Fråga sonen ska du få höra vad hans favoritmat är.. det kommer på en hundradels sekund.. Plankstek!! O eftersom jag får sällskap kanske man kan få hjälp med pota

Silvia.... Konstigt att du missade klämmat... Du verkar ju ha bra koll på det mesta i tråden annars. Titta en halvmeter högre upp så tror jag du hittar några av dina egna klämmiga inlägg.... (fast det var nog mest vader o lår som det skulle klämmas på 😀

😀
Såååå vare ju ja Mats.. Jag tenderat till att hoppa över det som jag redan läst en gång!

Dans ja.. det verkar ju fungera alldeles utmärkt för vissa! Jag tror verkligen verkligen det är ett framgångsrikt recept!

Annars, var med på idrottsarrangeman

Silva >När jag ligger i klungor och cyklar så brukar jag försöka prata lite med folk.. den inledande repliken brukar vara... känns det bra? Går det bra?

*he he he he*

Jag kommer aldrig att glömma den där gången på M6 i Laholm då vi hade ett par-tre mil

HA HA HA.. helsike va trött jag var då! Helt slut.. *phu* Det var då Gunnar körde ifrån oss.. hmmmm... Det värsta var när det stod Laholm 1 km på skylten och våra pilar pekade åt annat håll.. vi körde en mil till! Det var tokjobbigt när man var så trött!