Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHär vare livat...
You need to log in to create posts and topics.

Har ni fest eller???
Hårdträning på nordkallotten...
Va fanken håller alla hus?? Har bredbandet dött??

Nu har jag medvetet legat lågt eftersom statusen har förändrats lite.. men inte vare meningen att ALLA skulle lägga sig ner o aldrig nånsin skriva åt

jag har helt gett upp kärleken och planerar nu att jobba ihjäl mig istället.
😀
men singel är jag ju

helgen har varit bra

Jobba ihjäl sig.. det låter ju... jobbigt.. låter mysigare å kärleka ihjäl sig.. eeh.. eller nåt 😀

Vänta du Jessica, snart kommer din riddare på en carbonhoj och ber dej följa med till... nånstans... *nickar myndigt*
Vi får se vad som händer i Tierp fö

kommer boonen?

Singel... Oh yes - here we go again!

Trist men sant. Det sket sig, som vi säger här nere. Men skam den som ger sig! Det bästa med att vara singel är ju att cyklingen blir mer engagerad, men samtidigt är sängkläderna så himla kalla.....

Skulle nog hels

FÖrresten måste jag meddela Silva att jag inte kan närvara på Tierpsrundan - tyvärr!

kristoffer. lägg sänkläderna i torktumlan i några minuter innan du går och lägger dig, så blir de varma.
eller gör som jag. skaffa katt 😀
helig birma korsningar är otroligt varma

Boonen.. alltså.. ska vi maila o fråga??

Mm.. men vet du Kristoffer.. det kanske blir lite väl kladdigt o stökigt i sängen om du ska dela den med cykeln.. nu när den är ett substitut för.. för.. det där andra...
😀

jag tycker nog vi kan göra det. han har en t-shirt som det står: "will fuck on first date" på

Usch ja!
Bättre att lägga cykeln på hyllan än att ha den i sängen, eller?