Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHär vare livat...
You need to log in to create posts and topics.

Neeeej.. va tråkigt Kristoffer... Buff är snart på väg iaf...
Men Jessica nöjer sig med Boonen i stället så det är ok...
Du kan maila mej din egentliga ursäkt sen 😉 Så ska jag se om den godkänns av sekretariatet...
Att muta är helt ok!

Ska Du tävla

Fortfarande väldigt mycket singel, ingen Matt Bellamy i sikte 😉 Fast vad kan man egentligen vänta sig, jag tror inte jag kommer träffa Prince Charming på LSD-pass ute i urskogen, ha ha 😀

Notera nu alla som läser denna tråd att Jessica menar Boonen, inte Creutz - ty sådan tröja finnes icke i min garderob!

Cykel på Mallis lät inte helt fel, lite avis blir jag allt 🙂

OOH... HAHAHAHAHAHA...

Den var vågad... Men visst.. Här ska vi inte knussla nåt!! Pang på röbetan bara... *harkel*
Men du JEssica.. OM Boonen inte dyker upp i Tierp... Hur gör vi då? Du tar av dej den tröjan o går naken?? MEn vänta nu.. det var nån som

jag uttrycker mig lite oklart idag.
proppskåpet small just, vittrock igen

tom boonen har en t-shirt som det står: "will fuck on first date" på.

kommer inte han till tierp så får jag nöja mig med att testa igenom transversus abdominis och multifidis musk

På A säger jag mage och på B säger jag.. jag... rumpan är glutus maximus.. va fanekn är det där då?? Va vill Du klämma på?? Låren??
På B svarar jag: Vaderna (#)
😀

bålstabiliteten 😀

Åh det behöver jag lite (bålstabilitet alltså). Fast jag är ju inte cyklist förstås. 😉 För att svara på den ursprungliga frågan så är jag fortfarande hopplöst singel (trots att jag inte cyklar):-)

😀
Men Jessica.. visst finns det väl fler ställen som kan vara kul att klämma på? (H)
Vaderna t ex (V)
(L)

Sara.. Tierp första maj.. vi ska bjuda in Boonen.. Du är jättevälkommen! Jag kan nog hitta på någon aktivitet åt er! *funderar*

Stå i sekretari