Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHär vare livat...
You need to log in to create posts and topics.

Alltså, det är lite för få som yttrar sig i denna diskussion, så jag blir ju tvungen att lägga mig i lite jag också.
Jodå, singel var det, ja. Fast jag har faktiskt börjat fatta att det finns värdiga kandidater där ute. Gäller bara att imponera tillräckl

Råd?? Skulle jag ge råd?? Mohahaha.. alltså.. Jag tror på att det finns guld vid slutet av regnbågen.. Så.. det är mitt råd.. kolla vid regnbågens slut 😀

Annars så.. tja.. äh jag vet inte..

För lite sol, men tillräckligt med regn, för att det ska vara särskilt gott om regnbågar, bara.... 🙁

<Sara.. Tierp första maj.. vi ska bjuda in Boonen.. Du är jättevälkommen! Jag kan nog hitta på någon aktivitet åt er! *funderar*

Hade varit jättekul men då är jag bortrest på annat håll. 🙁 Eller, jag menar 🙂

Inte många regnbågar här. Det snöar fakti

2008 har startat med en rivstart och jag har fullt upp med att försöka låta bli att vara särskilt singel.

Tja här är man fortfarande singel så det förslår, men jag försöker att inte fokusera på det utan se mig själv som en helt vanlig människa *hö hö hö hö hö* (det föll visst på hundra andra punkter).

Mallis? När det finns klubbläger i Laholm?!?! Nåja. För o

Jag arbetar hårt på att förbli singel. Jag skulle däremot kunna tänka mig en nanny de veckor barnen bor hos mig. Jag behöver någon som kan leta upp deras vantar, läxor och gympaprylar på morgonen. Det vore också smutt om maten vore klar, hunden rastad oc

Amen va kul Jonas! (t+) En cyklissa då förståss? 😀

Laholm går inte av för hackor AM! I Like!

Boonen rockar.. Di Luca också.. fast han är väl en fuskare.. karlar.. *suck*

Hejsan allihopa

Fortfarande singel men det är inte så konstigt då jag arbetade hela helgen med diverse husbyggen. 🙂

Men jag tror jag har kommit på hur man gör för att inte förbli singel, (detta passar i alla fall mig), Man ska börja dansa och då gälle

Nu tycker jag du är liiite ute och cyklar... Vadå inte orkar dansa??! Vi tränar ju hela högen, å nog tycker vi om att provklämma på.. en del.. T ex en dans med Boonen skulle inte gå av för hackor! 😀

Dansa är jätteroligt, tyvärr har jag slösat bort stör