Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 20:03Får väl skriva en rad jag också då.
Singel fortfarande, tror ni man hittar nån drömprinsessa i löparspåret ?
Får väl skriva en rad jag också då.
Singel fortfarande, tror ni man hittar nån drömprinsessa i löparspåret ?
Quote from Åsa Tysklind on 22 January 2008, 20:26Usch ja .. Man är fortafarande singel.
(H:)
Usch ja .. Man är fortafarande singel.
(H:)
Quote from Sebastian Magnusson on 23 January 2008, 08:27Singel här med. Känns iaf skönt att man inte är ensam... 😉
Singel här med. Känns iaf skönt att man inte är ensam... 😉
Quote from Emma Sjöberg on 23 January 2008, 08:35Amen Robert.. Du har ju köpt en ny cykel.. det är väl kärlek om nåt 😀
Johan.. Fixa en hund att springa med.. Dom verkar ju galet nyfikna på annat ibland så där kanske kontakter kan tas på det mest oväntade viset! Men, det här kan nog Stina mer om (H)
Amen Robert.. Du har ju köpt en ny cykel.. det är väl kärlek om nåt 😀
Johan.. Fixa en hund att springa med.. Dom verkar ju galet nyfikna på annat ibland så där kanske kontakter kan tas på det mest oväntade viset! Men, det här kan nog Stina mer om (H)
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 08:35Tänk att man kan alltid lita på Silva när man har tråkigt... Kollade in läget här och så här mycket roliga kommentar i en rolig tråd har jag inte läst på länge !!!
Silva, you rule och jag lovar att jag kommer upp till Rundan i år igen...!!!!
Tänk att man kan alltid lita på Silva när man har tråkigt... Kollade in läget här och så här mycket roliga kommentar i en rolig tråd har jag inte läst på länge !!!
Silva, you rule och jag lovar att jag kommer upp till Rundan i år igen...!!!!
Quote from Åsa Tysklind on 23 January 2008, 13:03Ja en ny cyckel har det blivit måste ha något roligt och spendera pengarna på. så nu finns det en cykel till om man hittar någon som vill med och cykla ( fanns det kanse innan köpet av denna också ) .
Skulle kunna tänka mig att flytta ut några ( bor 5 s
Ja en ny cyckel har det blivit måste ha något roligt och spendera pengarna på. så nu finns det en cykel till om man hittar någon som vill med och cykla ( fanns det kanse innan köpet av denna också ) .
Skulle kunna tänka mig att flytta ut några ( bor 5 s
Quote from Pernilla Liljegren on 23 January 2008, 17:43Kan någon förklara varför det är så skräckinjagande att fråga någon om han vill gå på date?
Kan någon förklara varför det är så skräckinjagande att fråga någon om han vill gå på date?
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 17:45därför att man kan få ett nej och därmed förintas av förudmjukelse.
få bekräftelse på hur ful och äcklig man är och att man lika gärna kan lägga sig under sängen/bokhyllan och aldrig mer komma frameller så får man ja och det betyder att man bara kommer
därför att man kan få ett nej och därmed förintas av förudmjukelse.
få bekräftelse på hur ful och äcklig man är och att man lika gärna kan lägga sig under sängen/bokhyllan och aldrig mer komma fram
eller så får man ja och det betyder att man bara kommer
Quote from Torbjörn Ohlsson on 23 January 2008, 17:46Bra fråga Louise!
Vet inte, men man blir väl en aning utlämnad.... Men visst, jag tror inte jag har problem med det, eller har jag....
Bra fråga Louise!
Vet inte, men man blir väl en aning utlämnad.... Men visst, jag tror inte jag har problem med det, eller har jag....
Quote from Pernilla Liljegren on 23 January 2008, 17:48Well, man ska ju utsätta sig för det man är rädd för, så....
Well, man ska ju utsätta sig för det man är rädd för, så....