Quote from Torbjörn Ohlsson on 23 January 2008, 18:37Är det någon du ska fråga ut, Louise? Tell us, we´re all ears!!!!!!!
Är det någon du ska fråga ut, Louise? Tell us, we´re all ears!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 18:43Louise: Då får du PM:a!
Louise: Då får du PM:a!
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 18:44Är det här man ska fråga om nån ska ut och träna med en, alltså?
Är det här man ska fråga om nån ska ut och träna med en, alltså?
Quote from Torbjörn Ohlsson on 23 January 2008, 18:48Fråga på....
Förresten, har du vägarna förbi Malmö, kan du väl hänga på ett cykelpass på söndag, ty då blir det åka av... Hänger du på, Katarina? 😉
Fråga på....
Förresten, har du vägarna förbi Malmö, kan du väl hänga på ett cykelpass på söndag, ty då blir det åka av... Hänger du på, Katarina? 😉
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 18:48Alla killar på Funbeat är INTE fegisar!!!! Jag har fikat med och sålt en trainer med en och pratar på msn nästan varje dag med en annan :D.
Problemet är kanske att man bygger upp förväntningar om att man ska träffa sin drömprins/prinsessa istället för a
Alla killar på Funbeat är INTE fegisar!!!! Jag har fikat med och sålt en trainer med en och pratar på msn nästan varje dag med en annan :D.
Problemet är kanske att man bygger upp förväntningar om att man ska träffa sin drömprins/prinsessa istället för a
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 18:49Katharina: Du får höra av dig när du kommer söderut med din cykel.
Katharina: Du får höra av dig när du kommer söderut med din cykel.
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 19:15Aj då, nu blir det att cykla söderut, men kanske inte redan till helgen. Ska klara av en liten lätt utmaning på 9 mil mellan Sälen och Mora först.... Där bör det väl iofs finnas en och annan att köra om?
Aj då, nu blir det att cykla söderut, men kanske inte redan till helgen. Ska klara av en liten lätt utmaning på 9 mil mellan Sälen och Mora först.... Där bör det väl iofs finnas en och annan att köra om?
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 19:17ta med rep katarina. och bunta ihop dem du kan tänkas provcykla.
sen är det bara att välja 😉
ta med rep katarina. och bunta ihop dem du kan tänkas provcykla.
sen är det bara att välja 😉
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 19:26😀 Är det så det funkar, Jessica? Då förstår jag varför jag fortfarande är singel, jag har helt enkelt inte haft tillräckligt långt rep att hala in dem med... Får väl spetsa nån med staven om inte annat!
😀 Är det så det funkar, Jessica? Då förstår jag varför jag fortfarande är singel, jag har helt enkelt inte haft tillräckligt långt rep att hala in dem med... Får väl spetsa nån med staven om inte annat!
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 19:29det kan va så det funkar. jag ska också prova när jag är lite mindre bitter
det kan va så det funkar. jag ska också prova när jag är lite mindre bitter