Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHär vare livat...
You need to log in to create posts and topics.

Eller så får man höra såna där kommentarer bakom ryggen att "Dennadär hon tar det hon får.. "
Då blir man DJUPT ledsen inne i hjärtemärgen och tänker *fuck U* och så lägger man ner hela skiten... För vad äre för mening att anstränga sig då??
Att man se

Jessica: Din förklaring ovan var precis vad jag tänkte säga. Jag vet att jag borde slå mig själv varje gång jag tänker det men "vem i hela fridens namn skulle vilja vara ihop med mig"-tankarna är tyvärr mer regel än undantag i min hjärna. 🙁

Men jag får

Ok, tänkte fråga en sak här i singelgruppen eftersom man plattsar in här.
Ger det "KAK" eller "nörd" poäng att skippa en kväll på krogen för att vara hemma och bygga/provköra hjälmljus för MTB bruk i fredagskväll 🙂

pluspoäng i min bok. låg själv hemma och läste muskelfunktionsdiagnostik av vladimir janda i fredags

Tur att det inte e nån snö i Mullsjö, för annars vet jag inte om jag hade vågat ställa upp i Stråkenloppet;)

Gå ut en fredag eller lördag.. Aldrig man ska träna dagen lördag & söndag dom enda dagarna man är ledig..

Tänk om det vore så då skulle jag vara snabb .. så det blir i bland att man går ut ändå för det är dom dagarna det är mycket folk ute.

Jonas Neiglick:
Nörd Royale anser jag. Men kakpoäng ändå.
🙂

KAK-poäng hos mig oxå Jonas!!!

Ååh.. en Jonas till.. härligt.. är ju på väg att tappa de andra två verkar det som 😀

Helt klart KAKpoäng!!

Kände mig stolt som tusan när jag lyckades motstå tjatet om utgång men kände mig minst lika nördig när jag vinglade omkring på mörka stigar senare på kvällen så det blev lite kluvet 🙂
Men det verkar som det ger både plus och minus... nörd royale titeln