Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 20:58Det går alldeles utmärkt att fråga om en enkel fika.... allt behöver inte vara så pretentiöst..
Jag gjorde det i Oktober och vi ses fortfarande... Firade tom jul ihop..!!!Jag tror det mest säkra sättet att förbli singel det är att inte fråga... väldigt
Det går alldeles utmärkt att fråga om en enkel fika.... allt behöver inte vara så pretentiöst..
Jag gjorde det i Oktober och vi ses fortfarande... Firade tom jul ihop..!!!
Jag tror det mest säkra sättet att förbli singel det är att inte fråga... väldigt
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 21:06😀 Ja, Tobias, du kanske hade varit i farozonen, men nu blir det (väl) inget lopp ändå på söndag.
Jag ägnar varenda helg framöver till att träna istället för att gå ut, men tror faktiskt inte att jag har så många töntpoäng för det - eller det kanske man
😀 Ja, Tobias, du kanske hade varit i farozonen, men nu blir det (väl) inget lopp ändå på söndag.
Jag ägnar varenda helg framöver till att träna istället för att gå ut, men tror faktiskt inte att jag har så många töntpoäng för det - eller det kanske man
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 21:06Dubbelpost, så får väl hitta på nåt mer (o)intressant att skriva här....
Kanske det att jag ska ut ändå på fredag, men tar naturligtvis bilen hem så att jag inte förstör kroppen med alkohol och annat sånt.
Dubbelpost, så får väl hitta på nåt mer (o)intressant att skriva här....
Kanske det att jag ska ut ändå på fredag, men tar naturligtvis bilen hem så att jag inte förstör kroppen med alkohol och annat sånt.
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 21:29Snygg och vältränad till våren säger du Jonas A......nja, vältränad kanske men min styrka ligger då rakt inte i utseendet så den biten får jag nog passa på....;)
Jag håller med dig Jessica, jag vaktar min sköra självkänsla (#)
Är för övrigt sinnebilden
Snygg och vältränad till våren säger du Jonas A......nja, vältränad kanske men min styrka ligger då rakt inte i utseendet så den biten får jag nog passa på....;)
Jag håller med dig Jessica, jag vaktar min sköra självkänsla (#)
Är för övrigt sinnebilden
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 21:41självkännslan är bra men självförtroendet är desto sämre.
jag vet vem jag är och vart jag har mig själv, men inte om jag duger åt någon annan.
fast linda och ida har jag ju varit bästis med i 23 år.......glasögon har jag också, men är så fåfäng att jag
självkännslan är bra men självförtroendet är desto sämre.
jag vet vem jag är och vart jag har mig själv, men inte om jag duger åt någon annan.
fast linda och ida har jag ju varit bästis med i 23 år.......
glasögon har jag också, men är så fåfäng att jag
Quote from Christian Wahlberg on 23 January 2008, 22:41Ni får väl ge killarna en ärlig chans att upptäcka hur underbara ni är.
Ni får väl ge killarna en ärlig chans att upptäcka hur underbara ni är.
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 22:50hm just det är jag dålig på. svårt att släppa någon nära.
har min egen hemsnickrade version, som säkert alla har, om vad som är nära eller inte.
hm just det är jag dålig på. svårt att släppa någon nära.
har min egen hemsnickrade version, som säkert alla har, om vad som är nära eller inte.
Quote from Christian Wahlberg on 23 January 2008, 23:04meeeeen i gengäld är du utmärkt på att förgylla vår tillvaro på FB 😉
meeeeen i gengäld är du utmärkt på att förgylla vår tillvaro på FB 😉
Quote from Pernilla Liljegren on 23 January 2008, 23:29Kristoffer: det finns fler än FB-are att bjuda ut....
Kristoffer: det finns fler än FB-are att bjuda ut....
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 23:33Silva - skrev:
"Johan.. Fixa en hund att springa med.. Dom verkar ju galet nyfikna på annat ibland så där kanske kontakter kan tas på det mest oväntade viset!"Tror inte hund är nåt för mig, den lär ju behöva en massa annan omvårdnad en löprundor och kan
Silva - skrev:
"Johan.. Fixa en hund att springa med.. Dom verkar ju galet nyfikna på annat ibland så där kanske kontakter kan tas på det mest oväntade viset!"
Tror inte hund är nåt för mig, den lär ju behöva en massa annan omvårdnad en löprundor och kan