Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 12:43Fixade det igen!! Nya poäng till mig när jag avstod vin,sprit öl och tom. whiskey igårkväll, åkte hem 23.00 (hv). Hade tänkt åka mc idag men nya tramphojjen var mer lockande (H:) än att kränga på dubbdäck på Hondan...
Vad är krogen mot en MTB tur i stråla
Fixade det igen!! Nya poäng till mig när jag avstod vin,sprit öl och tom. whiskey igårkväll, åkte hem 23.00 (hv). Hade tänkt åka mc idag men nya tramphojjen var mer lockande (H:) än att kränga på dubbdäck på Hondan...
Vad är krogen mot en MTB tur i stråla
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 12:46Du håller på med fel grejjer Jonas.
JAg e precis hemkommen från ett tvåtimmarspass på rullskidor. Kilometertiden var lite låg men det kan ha lite att göra med att jag låg lite väl länge bakom några rumpor;)
Du håller på med fel grejjer Jonas.
JAg e precis hemkommen från ett tvåtimmarspass på rullskidor. Kilometertiden var lite låg men det kan ha lite att göra med att jag låg lite väl länge bakom några rumpor;)
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 12:54Sweeet.... Kanske skulle kolla upp rullskidor åxå 😀
Sweeet.... Kanske skulle kolla upp rullskidor åxå 😀
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 16:20Givetvis blev kilometertiden hög och farten låg, men det listade ni väl ut:P
Givetvis blev kilometertiden hög och farten låg, men det listade ni väl ut:P
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 16:42Det var ju värst vad ni har saker att titta på under era träningsrundor......själv mötte man ett hockeylag idag, tyvärr var det väl ett P12 lag eller något i den stilen. Suck. Jag tror jag måste börja springa mer i stan för att ha något att titta på 😉
Det var ju värst vad ni har saker att titta på under era träningsrundor......själv mötte man ett hockeylag idag, tyvärr var det väl ett P12 lag eller något i den stilen. Suck. Jag tror jag måste börja springa mer i stan för att ha något att titta på 😉
Quote from Fredric Lagerström on 27 January 2008, 17:47F Granlund
"Intressant att just Silva som "lämnat singelgemenskapen" är den som driver på diskussionerna i gruppen mest... "Jag
Javisst! Om vi alla blir osinglar kanske det blir världens fart i singelgruppen. ?
F Granlund
"Intressant att just Silva som "lämnat singelgemenskapen" är den som driver på diskussionerna i gruppen mest... "
Jag
Javisst! Om vi alla blir osinglar kanske det blir världens fart i singelgruppen. ?
Quote from Fredric Lagerström on 27 January 2008, 17:53Kom just på att det ändå är rätt bra fart i gruppen sedan Silva drog igång denna
tråd.
Tack Silva och alla ni andra!
🙂
Kom just på att det ändå är rätt bra fart i gruppen sedan Silva drog igång denna
tråd.
Tack Silva och alla ni andra!
🙂
Quote from Emma Sjöberg on 28 January 2008, 08:49Tingeling Alla!
Amen alltså.. Jag har ju lovat nånstans att jag aldrig skulle lämna Er! Sen får jag försöka hålla det också, och om det då inneär att hålla liv i dennna tråd, vilket jag ibland tycker är FB´s allra roligaste med grymt smurto kommentarer:
Tingeling Alla!
Amen alltså.. Jag har ju lovat nånstans att jag aldrig skulle lämna Er! Sen får jag försöka hålla det också, och om det då inneär att hålla liv i dennna tråd, vilket jag ibland tycker är FB´s allra roligaste med grymt smurto kommentarer:
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 09:15Jag tycker det är bra att du inte överger oss Silva (t+) Keep up the goo work. Eller något sådant 😉
Jag tycker det är bra att du inte överger oss Silva (t+) Keep up the goo work. Eller något sådant 😉
Quote from Lydia Stoyanova on 28 January 2008, 19:25Har låtit bli att svara, men eftersom det verkar som att alla andra sett detta som ett närvaroupprop så får väl även jag stämma in i det. Jag är fortfarande här.
Skulle man fråga ofta alltså? Då får jag börja nu direkt. Vill någon ta en sådan där förutsä
Har låtit bli att svara, men eftersom det verkar som att alla andra sett detta som ett närvaroupprop så får väl även jag stämma in i det. Jag är fortfarande här.
Skulle man fråga ofta alltså? Då får jag börja nu direkt. Vill någon ta en sådan där förutsä