Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 23:33Hmm.. Jag är inte fortfarande här. Jag är ny. Om nu nån skulle bry sig 😉
Hmm.. Jag är inte fortfarande här. Jag är ny. Om nu nån skulle bry sig 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 29 January 2008, 00:04Nä vem bryr sig (H)
Skojar bara. Välkommen Andreas
Nä vem bryr sig (H)
Skojar bara. Välkommen Andreas
Quote from Lydia Stoyanova on 29 January 2008, 21:02dimberg: ny? du? jag tycker ditt namn är väldigt välbekant från väldigt länge sen. fast inte härifrån då såklart.
dimberg: ny? du? jag tycker ditt namn är väldigt välbekant från väldigt länge sen. fast inte härifrån då såklart.
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 21:16Tja, om du är rätt Martin (vilket du antagligen är eftersom du känner igen mig) så bodde vi ju i samma kvarter 😉
Tja, om du är rätt Martin (vilket du antagligen är eftersom du känner igen mig) så bodde vi ju i samma kvarter 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 21:24Då är Martin och Andreas också ett par från förr.
Då är Martin och Andreas också ett par från förr.
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 21:36Så kan man också se det om man är ett uttråkat forumtroll.. (t-)
Så kan man också se det om man är ett uttråkat forumtroll.. (t-)
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 01:43Hade du för avsikt att bli en uppdykande och utdöende humorbefriad dagsslända Andreas?
Hade du för avsikt att bli en uppdykande och utdöende humorbefriad dagsslända Andreas?
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 02:53Jag har rätt till möjligheten att gnälla, per default, är född i Närke!
Jag har rätt till möjligheten att gnälla, per default, är född i Närke!
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 12:00😀 Ja ibland har man tur med genetiken. Är också lyckligt lottad.
😀 Ja ibland har man tur med genetiken. Är också lyckligt lottad.
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 02:16Tyckte Jessica summerade det hela rätt bra redan i inlägg 2, även för min del:
"jag har helt gett upp kärleken och planerar nu att jobba ihjäl mig istället.
🙂
men singel är jag ju"å är jag narkoman av något slag är jag jobboholic eftersom jag har för
Tyckte Jessica summerade det hela rätt bra redan i inlägg 2, även för min del:
"jag har helt gett upp kärleken och planerar nu att jobba ihjäl mig istället.
🙂
men singel är jag ju"
å är jag narkoman av något slag är jag jobboholic eftersom jag har för