Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELHär vare livat...
You need to log in to create posts and topics.

Den diskussionen har redan dragit igång 😀 Fast insprängd i en annan tråd

Den är igång i flera trådar.. men jag menade att hon lär starta en EGEN tråd... med den lockande rubriken Rakning... åsså gör man som Leif Å skriver...
Var slutar man??! Då jäklar blire liv i luckan..

😀

Så då kan jag "äntligen" annonsera att jag numera deltar i gruppen här under äkta flagg igen.
Eftersom vissa här vet att jag varit tillsammans med en annan Funbeat-profil så kan jag nu meddela att vi inte längre är ett par.

Så tyvärr är man singel igen,

Ojdå Jonas, vad hände? Det lät så rosenskimrande. Fast det kanske man inte ska diskutera här kom jag just på...
Hoppas det känns ok ändå.

*svammel*

Amen DET var ju tråkigt att höra!!
Men nu får du mer tid över att härja här 😀
Mao.. Du får ta över stafettpinnen 😉

äh va tråkigt jonas.
men det är som vanligt. bara att bryta ihop och komma igen

Jaha, då är det ytterligare en medlem i denna grupp. Är väl inte riktigt kvalificerad än, men skilsmässoansökan är inlämnad, ny bostad fixad.
Nu är det bara det jobbiga kvar.
Kommer inte att vara såå aktiv här än på ett tag, men man dyker in lite då o d

>Man borde kanske införa lagkrav på 5 års prövotid på förhållanden innan man får lov att gifta sig och flytta ihop??

Det har jag varit inne på länge. Det är ju uppenbarligen prövotid på skilsmässa om det finns barn inblandade.

Hmm, ja, ska man dessutom skaffa barn borde det vara lagstadgat på att man ska praktisera på dagis 2 år, minst 16 timmar per dag och minst 6 dagar i veckan 😉

Tack o lov är det inga barn inblandade för min del.

Varmt välkommen till den mest aktiva gruppen här på FB *host host* Att vissa är mer aktiva beror inte på att de är desperata utan på att de inte tycker om jobbet *visslar*
Det är helt ok att gnälla högt o ljudligt över.. över... tja.. prövotid är nog int