Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 09:01Jag har inte en susning om hur arrangörerna räknat, men väl i mål kan man fortsätta till närmsta kiosk, när man fått sig sin första livräddande slurk.
& allvarligt så får jag inte i mig två flaskor ens under hela milen, men man är olika i det avseendet.
Jag har inte en susning om hur arrangörerna räknat, men väl i mål kan man fortsätta till närmsta kiosk, när man fått sig sin första livräddande slurk.
& allvarligt så får jag inte i mig två flaskor ens under hela milen, men man är olika i det avseendet.
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 11:51(Skam)gränsen uppnås förstås när man tar mer än vad man dricker upp i direkt anslutning till tävlingen .Jag drack nada under loppet,därför fanns ett extra behov efter målgång .Är det ett starkt begränsat tillgång på mat/dryck i målområdet får man väl skyl
(Skam)gränsen uppnås förstås när man tar mer än vad man dricker upp i direkt anslutning till tävlingen .Jag drack nada under loppet,därför fanns ett extra behov efter målgång .Är det ett starkt begränsat tillgång på mat/dryck i målområdet får man väl skyl
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 16:02Micke Zetterberg:
"Om man som vuxen gråter över att man inte fått en gratis energi dricka vid målgång efter ett 10km lopp.
Då kanske man ska fundera på att springa fortare. Eller ta 20 kronor ur egen ficka o köpa en egen."Jag grät inte Micke, jag var i
Micke Zetterberg:
"Om man som vuxen gråter över att man inte fått en gratis energi dricka vid målgång efter ett 10km lopp.
Då kanske man ska fundera på att springa fortare. Eller ta 20 kronor ur egen ficka o köpa en egen."
Jag grät inte Micke, jag var i
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 18:43@ Klara (t+)
@ Klara (t+)
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 20:42@ Klara(t+) @ Klara(t+) @ Klara(t+)
@ Klara(t+) @ Klara(t+) @ Klara(t+)