Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Finns det alltså människor som tycker det är helt okay att snylta till sig fler än en av gratisflaskorna så att andra blir utan, och att det är den som erbjuder de gratis flaskorna som ska hållas ansvarig för att det tar slut i förtid?

Det handlar inte om att snylta till sig. Om man betalar 350:- för en tävling och tycker att man behöver 2 i stället för en flaska dricka vid målgång så ska banne mig ingen moralisera över det.

Inte kanske fråga om att gråta, men är man utmattad och blodsockret i botten efter att man tagit ut sig fullständigt kan jag förstå att man blir besviken.

Det är arrangörernas sak att se till att utlovat "godis" räcker antingen genom att vara tydlig och

Fast om nu drycker var Powerade så innehåller den ju inte socker, utan aspartam, så den hade inte hjälpt mot lågt blodsocker, kanske en lite tröst 😉

Suck.

Den som OCKSå BETALT 350:- då som inte får nån flaska för att DU gamade till dig en extra? Tänkte du på det?

Stilla undrar jag om nån representant för Powerade läser detta och vad hon/han isåfall tänker (H). Enfalden kommer nog alltid gå före mångfalden i detta fall. Mitt tips till Powerade är (som redan nämnts) att bunkra upp ordentligt. När jag hämtade min så

Suck x 2. Det här är så typiskt svenskt så man blir nojjig. Ska deltagare i lopp behöva kasta skit på varandra bara för att en arrangör och dess sponsorer inte kan utföra sitt jobb. Tragiskt säger jag.

Saken är den att så länge som man klagar på varandra

Om du inte kan inse att det är fel att ta två flaskor är det bara att beklaga. Inte undra på att det finns en massa tjuvar i samhället om en sån grundinställning är i närheten av gängse.

Jag var inte med i det här loppet men om jag varit det så hade jag inte tagit någon flaska alls eftersom jag inte dricker sportdryck. Därför hade jag heller inte haft något emot om någon tagit 2, eller 3 eller 4 flaskor eftersom jag vet att det finns fler

Sven, jag var anmäld till loppet men kunde inte springa pga sjukdom så en av de som tog två fick min flaska.
Sen måste jag ha missat infon om att man bara fick ta en flaska? Det stod inget om det i infobladet jag fick med nummerlappen...Problemet ligger i