Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Positivt: 4 min bättre PB
Negativt: fick vid 11:22 på sverige springer se mig själv under 5 sekunder följt av Musse löpandes. Jag ser ut som en snedväxt fjällbjörk i min löpstil.

#göromgörrätt

Lustigt hur det kan bli: Förkyld och påtvingad vila dagarna innan loppet, glömde göra en massa saker men ändå kapade jag mitt PB med nästan 5 minuter!

Nu gjorde väl min nyinköpta 305:a att jag kunde hålla någorlunda rätt fart, men man undrar ju om det ka

inget pb för mig. Var inte helt i form tror jag och sen spänner jag mig när det är dags för tävling och presterar sämre än på träning. Något som jag retar mig på är att när vi i kvinnor motion 3 kommer i till mål på en hyfsad tid så är det mesta slut. Pow

Tyvärr helt sant, det är inte kul att komma i mål och allt är hopplockat eller slut.

Fy vad trist!!

Kanske bättre att ha utdeling av sportdryck i samband med medaljen. Risken är ju stor att någon "råkar" ta mer än en dryck annars..

Maila arrangörerna och berätta att ni blev utan, så kan de kanske hitta en lösning till nästa år?

det fann ingen poweraid kvar när jag kom i mål så jag blev utan och fick nöja mig med vatten

kändes lite trist för sen när vi gick över parkeringen såg jag flera personer som gick med en flaska i varje hand..

Jag håller med. Arrangören kanske skulle tänka över beslutet att ha en blasé tonåring vid utdelningen av poweraden. Jag brukar sejfa genom att alltid ha med mig egen i väskan jag lämnar in. Man vet ju aldrig 🙂

Om man som vuxen gråter över att man inte fått en gratis energi dricka vid målgång efter ett 10km lopp.
Då kanske man ska fundera på att springa fortare. Eller ta 20 kronor ur egen ficka o köpa en egen.

Om man som vuxen snyltar till sig två flaskor i stället för en efter ett lopp...

Eftersom kostnaden för en Powerade i produktionsledet är 2-3 kr så ska all kritik riktas mot sponsorn som inte fattar grunderna för marknadföring. Skillnaden mellan goodwill-värdet av att se till att drickan räcker och blir över jämfört med badwill-kostna