Quote from Susan Hartley on 10 October 2010, 14:50Den nya planen blev att springa någon sekund snabbare än 4:30-tempo från start och se hur långt jag orkade. Det gick vägen och jag kom in på 44:46 minuter. Nytt pers! 🙂 Trots sömnbrist.
Den nya planen blev att springa någon sekund snabbare än 4:30-tempo från start och se hur långt jag orkade. Det gick vägen och jag kom in på 44:46 minuter. Nytt pers! 🙂 Trots sömnbrist.
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 14:56Härligt Johanna!
Då vet du hur du ska ladda nästa gång 😉
Härligt Johanna!
Då vet du hur du ska ladda nästa gång 😉
Quote from Susan Hartley on 10 October 2010, 15:01Nog för att det ändå gick vägen. Men jag tror ändå jag väljer en uppladdning som involverar mer sömn nästa gång. 😉
Men jag måste tacka dig för sparken i baken i morse. Jag vet ju att situationen blir ju inte bättre av att man gnäller. När jag kände mig
Nog för att det ändå gick vägen. Men jag tror ändå jag väljer en uppladdning som involverar mer sömn nästa gång. 😉
Men jag måste tacka dig för sparken i baken i morse. Jag vet ju att situationen blir ju inte bättre av att man gnäller. När jag kände mig
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 16:18Jag förbrukade mer ån 45 min men jag är nöjd ändå 🙂 Måste dock fundera på när jag ska starta, jag startade i sista gruppen och jag tyckte det var trångt nästa hela de två första km.
Jag förbrukade mer ån 45 min men jag är nöjd ändå 🙂 Måste dock fundera på när jag ska starta, jag startade i sista gruppen och jag tyckte det var trångt nästa hela de två första km.
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 17:47Jag sprang för att komma in under 50 min redan från start och jag trodde verkligen att jag skulle klara det, men i uppförslutet vid 8 km tappade jag lite fart och trots att jag ökade allt jag kunde under sista km och spurtade in i mål klarade jag det inte
Jag sprang för att komma in under 50 min redan från start och jag trodde verkligen att jag skulle klara det, men i uppförslutet vid 8 km tappade jag lite fart och trots att jag ökade allt jag kunde under sista km och spurtade in i mål klarade jag det inte
Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 17:56Grattis alla till fina resultat! Det blev nog många personbästan idag i det fina vädret.
Grattis alla till fina resultat! Det blev nog många personbästan idag i det fina vädret.
Quote from Panama B on 13 October 2010, 09:58Hela Sverige Springer visar Hässelbyloppet
http://www.tv4play.se/sport/sverige_springer?title=sverige_springer_del_6&videoid=1088735&h=35699
Hela Sverige Springer visar Hässelbyloppet
http://www.tv4play.se/sport/sverige_springer?title=sverige_springer_del_6&videoid=1088735&h=35699
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 10:01Det blev nytt PB för mig också med en dryg minut!
Det blev nytt PB för mig också med en dryg minut!
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 12:39Och drygt 5 minuter för mig 🙂
Och drygt 5 minuter för mig 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 12:4635 sek för mig =) Men nöjd och glad i alla fall.
35 sek för mig =) Men nöjd och glad i alla fall.