Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Den nya planen blev att springa någon sekund snabbare än 4:30-tempo från start och se hur långt jag orkade. Det gick vägen och jag kom in på 44:46 minuter. Nytt pers! 🙂 Trots sömnbrist.

Härligt Johanna!
Då vet du hur du ska ladda nästa gång 😉

Nog för att det ändå gick vägen. Men jag tror ändå jag väljer en uppladdning som involverar mer sömn nästa gång. 😉

Men jag måste tacka dig för sparken i baken i morse. Jag vet ju att situationen blir ju inte bättre av att man gnäller. När jag kände mig

Jag förbrukade mer ån 45 min men jag är nöjd ändå 🙂 Måste dock fundera på när jag ska starta, jag startade i sista gruppen och jag tyckte det var trångt nästa hela de två första km.

Jag sprang för att komma in under 50 min redan från start och jag trodde verkligen att jag skulle klara det, men i uppförslutet vid 8 km tappade jag lite fart och trots att jag ökade allt jag kunde under sista km och spurtade in i mål klarade jag det inte

Grattis alla till fina resultat! Det blev nog många personbästan idag i det fina vädret.

Hela Sverige Springer visar Hässelbyloppet

http://www.tv4play.se/sport/sverige_springer?title=sverige_springer_del_6&videoid=1088735&h=35699

Det blev nytt PB för mig också med en dryg minut!

Och drygt 5 minuter för mig 🙂

35 sek för mig =) Men nöjd och glad i alla fall.