Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu drar det ihop sig! Hur laddar ni inför imorgon? Själv fixar jag musik och käkar en ordentlig middag och hoppas sova gott i natt!

Lycka till! alla er som springer Hässelbyloppet i morgon. Hoppas att ni uppmärksammat att datumet är 10-10-10 så då passar det ju extra bra att springa 10 km.

Själv ska jag tävla i plankan och försöka greja 10 minuter (höhö)

Ha så skoj! Själv står jag över.

Jag tror att myten om att Hässelbybanan skulle vara lätt grundas i att den dels går i svalt väder vilket är långlöparens vän, dels går sent på säsongen vilket innebär att alla hunnit träna ordentligt och kan skörda frukterna av det. Sen var det nog si och

Har laddat med födelsedagskalas hos en vän ikväll. Körde mycket tårta och alkoholfri öl, men tyvärr kunde jag inte motstå en whiskeypinne. Förhoppningsvis påverkar det inte alltför mycket imorgon 🙂

Jag har sovit exakt noll timmar i natt och är dessutom på ett förfärligt dåligt humör. Är det ens någon idé att tänka på att springa?

Tips: Gå och lägg dig och sov 2 timmar nu!!!
Om du skall vara med har väl mer med din målsättning att göra?!?!

Jag är trött, har mensvärk, tung i huvudet och vädret är piss. Men det här blir nog kul 😉

Härligt att logga in på funbeat och se alla peppande kommentarer. (ironist javisst)
Likheten mellan optimister och pessimister är att båda brukar få rätt.
"Just idag är jag stark, just idag mår jag bra. jag bärs framåt av kraftiga vindar. Just idag är ja

Magnus: Jag har ätit frukost nu och lagt fram mina saker, så jag gör ett litet sovförsök till nu och hoppas på att det inte blir en repris av nattens fruktlösa sömnförsök. Jag får försöka fundera ut en ny realistisk målsättning samtidigt, för det blir nog