Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 21:16Nu som kutar med musik, vad har ni laddat "lurarna" med inför söndag??
Nu som kutar med musik, vad har ni laddat "lurarna" med inför söndag??
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 21:22Finns det något annat än U2 - October?
Finns det något annat än U2 - October?
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 22:46Jag försöker jobba med stegfrekvensen och kör därför podrunner 180bpm. Galet och emellanåt är jag i takt. Sök i iTunes efter podcast.
Jag försöker jobba med stegfrekvensen och kör därför podrunner 180bpm. Galet och emellanåt är jag i takt. Sök i iTunes efter podcast.
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 08:36Iron Maiden såklart!
Iron Maiden såklart!
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 08:50Wolfmother, Metallica, Volbeat, Linkin Park, Offspring (H)
Wolfmother, Metallica, Volbeat, Linkin Park, Offspring (H)
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 08:48@ Micke, Jag har tyvärr inte iTunes, letar på spotify....
Någon som har konkreta tips på peppiga låtar i 180BPM?
@ Micke, Jag har tyvärr inte iTunes, letar på spotify....
Någon som har konkreta tips på peppiga låtar i 180BPM?
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 11:08Hur vet man om en låt är i 180bpm?
Hur vet man om en låt är i 180bpm?
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 14:19Räknar taktslag i musiken under en minut 180BPM = 180 taktslag per minut. Sen när jag springer till musiken försöker jag sätta ner foten vid varje taktslag.
Enkel idé, oklart resultat än så länge...
Räknar taktslag i musiken under en minut 180BPM = 180 taktslag per minut. Sen när jag springer till musiken försöker jag sätta ner foten vid varje taktslag.
Enkel idé, oklart resultat än så länge...
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 14:21@Evelina google kan han:
http://www.djsteveboy.com/podrunner.htmlUnder archive ser det ut som att det går att ladda ner mixar i olika tempo
@Evelina google kan han:
http://www.djsteveboy.com/podrunner.html
Under archive ser det ut som att det går att ladda ner mixar i olika tempo
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 19:33Tack Micke.
Tack Micke.