Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ling Lings var snyggare... inslag av Rosa/lila står högt på listan (L)

För somliga kanske... 🙂

"Ling Lings var snyggare... inslag av Rosa/lila står högt på listan "

När då? Nej, det passa min inte till min Wille, däremot den orange/svarta super snyggt och då till en Koppar/silver med inslag av kolfiber, mums mums för ögat.
Dock ett stort - med "m

nån som har bra tips på långa byxor man kan dra över dom korta cykelbyxorna? Vill ha sånna jag även kan åka skidor och springa i.

Hej Kalle.

"nån som har bra tips på långa byxor man kan dra över dom korta cykelbyxorna? Vill ha sånna jag även kan åka skidor och springa i. "

Min uppfattning är att det generellt sett inte är en bra kombination. Om man vill ha samma byxor när man åker

OK då rätar begreppen ut sig iaf ... sedan får vi se vad det kan bli - och jo Silva jag tycker också den rosalila är snyggast ... om inte annat för att alltid retar den ngn 😉
Hittade en knallrosa Goretex Tierra jacka häromdagen, som väl inte var så cykel

Ulltroja plus nagot vindtatt kan inte bli fel, oberoende av vad det kallas eller heter 😉 Kompletterat med riktiga regnklader om man ska vara ute lange - fast da far man dra ner pa tempot for att inte bli dyngsur inifran.

Om man far hi-jacka traden lite

Sådär, höstkläder inhandlade. Det blev ett trevligt besök på Cykelcity och CSN-pengarna är slut igen 😀

Tack för all info i tråden.

Och några timmar senare så är cykeln trasig och inlämnad till cykelhandlaren, grr jag som ville ut på långrunda på söndag ju 🙁 Känns som jag kommer vara en väldigt gnällig människa den här helgen nu.

Vad har hänt? Verkar som det kunde bli en perfekt helg för cykling! Förra helgen var inte så fin, drog 4h i konstant regn, men det var fin väg så jag mådde bra ändå 😀

Kunde du inte få det fixat innan ledigheten?