Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 21:53Nu finns det lite mer info på www.ostansjosk.se
Nu finns det lite mer info på http://www.ostansjosk.se
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 21:22Familjen Hällstorp kommer naturligtvis hit, ett sådant underbart lopp kan man inte missa.
Följ vår väg dit och många andra tävlingar.Ps barnvakt är aldrig fel, så hör ni något hojta till (de är snälla):D
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?
Familjen Hällstorp kommer naturligtvis hit, ett sådant underbart lopp kan man inte missa.
Följ vår väg dit och många andra tävlingar.
Ps barnvakt är aldrig fel, så hör ni något hojta till (de är snälla):D
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 21:56Hallsberg är ett otroligt fint och kanonarrangerat evenemang där jag kutade 12H förra året (Tror jag???) Hoppar dock alltid av efter 42195 pga svåra tvångsnevrotiska besvär..hehehe... I år får det bli 6H (med samma avhopp..?!)
Å så ett tips till mina så u
Hallsberg är ett otroligt fint och kanonarrangerat evenemang där jag kutade 12H förra året (Tror jag???) Hoppar dock alltid av efter 42195 pga svåra tvångsnevrotiska besvär..hehehe... I år får det bli 6H (med samma avhopp..?!)
Å så ett tips till mina så u
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 10:36Nu har jag nog blitt helt galen men det här kan jag nog inte motstå.. 😉
Nu har jag nog blitt helt galen men det här kan jag nog inte motstå.. 😉
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 19:52Ja inte vet jag...men jag trodde att det där med 1 H var för typ sprinters som skulle kuta skiten ur sig på en timme för att sedan segna ner och dö med orden "vi vann och slog tillbaka Sparta...men dom kommer nu sjövägen...uuuurrrkkkk"....Vill man kuta l
Ja inte vet jag...men jag trodde att det där med 1 H var för typ sprinters som skulle kuta skiten ur sig på en timme för att sedan segna ner och dö med orden "vi vann och slog tillbaka Sparta...men dom kommer nu sjövägen...uuuurrrkkkk"....Vill man kuta l
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 20:55Ingen människa mår bra av att vistas i Hallsberg.
Ingen människa mår bra av att vistas i Hallsberg.
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 21:19Stämmer Sofia. Så dåligt som jag mådde i Hallsberg har jag aldrig mått förut. Utom möjligen i Bislett...
Stämmer Sofia. Så dåligt som jag mådde i Hallsberg har jag aldrig mått förut. Utom möjligen i Bislett...
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 21:51Undrar om inte damerna har en viss kanske otydlig men ändå tendens att utifrån sitt eget förhoppningsvis för närvarande bättre kännande generalisera sitt vid tidigare tidpunkt å i ett visst samhälle förmodligen icke så bra kännande. Mina egna inre uppleve
Undrar om inte damerna har en viss kanske otydlig men ändå tendens att utifrån sitt eget förhoppningsvis för närvarande bättre kännande generalisera sitt vid tidigare tidpunkt å i ett visst samhälle förmodligen icke så bra kännande. Mina egna inre uppleve
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 22:02Vi kanske har varit i Hallsberg av olika orsaker och därstädes gjort helt olika saker.
Vi kanske har varit i Hallsberg av olika orsaker och därstädes gjort helt olika saker.
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 22:26Ja jag kutade 12H ...men gick som vanligt av vid marathon-passeringen. För varmt för någe annat.//Kjell.
Ja jag kutade 12H ...men gick som vanligt av vid marathon-passeringen. För varmt för någe annat.//Kjell.