Quote from Christer Heinbäck on 21 July 2009, 13:29Jag undrar ochså som Elin, Hur bör man klä sig under natten? Hur mycket kläder bör man ha med?
Jag har bara sprungit 12h förut o det var förra året då det var sjukt varmt hela loppet.
Jag undrar ochså som Elin, Hur bör man klä sig under natten? Hur mycket kläder bör man ha med?
Jag har bara sprungit 12h förut o det var förra året då det var sjukt varmt hela loppet.
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 13:32Svar till 6-timmars, prognosen säger runt 18 grader, eventuellt regn. Blir det regn så kommer kläderna att bli blöta, så om temperaturen stämmer så kommer jag att ha så lite kläder som möjligt.
För 24-timmars, så lite som möjligt så länge som möjligt, se
Svar till 6-timmars, prognosen säger runt 18 grader, eventuellt regn. Blir det regn så kommer kläderna att bli blöta, så om temperaturen stämmer så kommer jag att ha så lite kläder som möjligt.
För 24-timmars, så lite som möjligt så länge som möjligt, se
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 13:37Jag har sprungit ett sextimmars då det regnade oavbrutet, man var blöt redan när startskottet gick. Jag hade som vanligt utgått från att det skulle vara "fint väder" och hade inga särskilda kläder mig med. Sprang i överdragsbrallorna (som visade sig vara
Jag har sprungit ett sextimmars då det regnade oavbrutet, man var blöt redan när startskottet gick. Jag hade som vanligt utgått från att det skulle vara "fint väder" och hade inga särskilda kläder mig med. Sprang i överdragsbrallorna (som visade sig vara
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 14:33Funderar på att ta med mig min Fjällräven jacka, den är regntät men man blir väl lika blöt av svett inunder antar jag om man skall springa med den. Men vräker det ner kan det vara skönt att fälla upp luvan och promenera med regnkläder.
Funderar på att ta med mig min Fjällräven jacka, den är regntät men man blir väl lika blöt av svett inunder antar jag om man skall springa med den. Men vräker det ner kan det vara skönt att fälla upp luvan och promenera med regnkläder.
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 14:49På 24-timmars tror jag det är ett smart val Philip.
På 24-timmars tror jag det är ett smart val Philip.
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 15:19Tänk om Philip alltid är klädd som på fotot.
Tror att en Fjällrävenjacka ovanpå det är lite väl " lyxigt ".;)
Tänk om Philip alltid är klädd som på fotot.
Tror att en Fjällrävenjacka ovanpå det är lite väl " lyxigt ".;)
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 16:46Länk till väderprognosen för Hallsberg:
http://www.klart.se/v%C3%A4der-hallsberg.html
eller så springer man som Anton Krupicka, utan tröjja
läste precis:
Banan kommer kortas jämfört med förra året. Kontrollmätning kommer ske under fredag em.
Den nya s
Länk till väderprognosen för Hallsberg:
http://www.klart.se/v%C3%A4der-hallsberg.html
eller så springer man som Anton Krupicka, utan tröjja
läste precis:
Banan kommer kortas jämfört med förra året. Kontrollmätning kommer ske under fredag em.
Den nya s
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 16:52“if you are running an ultra and you feel great, don’t worry it wont last…”
kan det vara så?! (H)
“if you are running an ultra and you feel great, don’t worry it wont last…”
kan det vara så?! (H)
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 17:03Tack och lov är det så.:-)
Tack och lov är det så.:-)
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 19:44Är den bara tillräckligt lång så!
Är den bara tillräckligt lång så!