Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 17:48Ser i dagsläget ut som om 24H i Hallsberg blir RM= Riksmästerskap. Det betyder att de som vill titulera sig Riksmästare måste vara medlem i förening ansluten till Friidrottsförbundet.
Loppet är naturligtvis öppet för motionärer också. (H:)
För att vara sä
Ser i dagsläget ut som om 24H i Hallsberg blir RM= Riksmästerskap. Det betyder att de som vill titulera sig Riksmästare måste vara medlem i förening ansluten till Friidrottsförbundet.
Loppet är naturligtvis öppet för motionärer också. (H:)
För att vara sä
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 15:50Nu finns det mer info på www.ultraweekend.se Det kommer att finnas ett tidslopp på 1h som startar 10.00.
Vi har också ett samarbete med Röda Korset ni kan läsa om på hemsidan!
Nu finns det mer info på http://www.ultraweekend.se Det kommer att finnas ett tidslopp på 1h som startar 10.00.
Vi har också ett samarbete med Röda Korset ni kan läsa om på hemsidan!
Quote from Christer Heinbäck on 22 June 2009, 08:47Oj! Nu är jag anmäld och tåg är bokat.
Premiär på 24H för mig. Känns lite pirrigt i magen. (H:) Kul det ska bli!
Oj! Nu är jag anmäld och tåg är bokat.
Premiär på 24H för mig. Känns lite pirrigt i magen. (H:) Kul det ska bli!
Quote from Lars Breström on 22 June 2009, 21:28Härligt! jag med.
Anmäld och tåget bokat.
Härligt! jag med.
Anmäld och tåget bokat.
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 09:39Välkomna Sandra och Daniel OCH alla andra.
Just nu över hundra anmälda, både "veteraner" och "debutanter"Per B
Välkomna Sandra och Daniel OCH alla andra.
Just nu över hundra anmälda, både "veteraner" och "debutanter"
Per B
Quote from Funbeat user on 18 July 2009, 21:25Är det bara jag som tycker det är trevligt att träffas kvällen före ett 24H.;)
Troligen inte.I Trollhättan 26:e juni kom runt 50 kvällen innan.(t+)
Väldigt bra sätt att starta återhämtningen på.
Om du undrar vad jag menar och hur,
kan du ju komma på f
Är det bara jag som tycker det är trevligt att träffas kvällen före ett 24H.;)
Troligen inte.
I Trollhättan 26:e juni kom runt 50 kvällen innan.(t+)
Väldigt bra sätt att starta återhämtningen på.
Om du undrar vad jag menar och hur,
kan du ju komma på f
Quote from Christer Heinbäck on 21 July 2009, 11:04Inte många dagar kvar nu. (t+)
Ser ut att bli regn på lördagen men som kommer avta till kvällen.
Jag ser verkligen fram emot detta. Jag sprang knappa 19 km igår och ska ta igen mig nu fram till start. Hur gör ni andra?
Inte många dagar kvar nu. (t+)
Ser ut att bli regn på lördagen men som kommer avta till kvällen.
Jag ser verkligen fram emot detta. Jag sprang knappa 19 km igår och ska ta igen mig nu fram till start. Hur gör ni andra?
Quote from Lars Breström on 21 July 2009, 12:35Jag fortsätter springa varje dag, men max 10 km. Min kropp har en tendens att hamna i viloläge om jag vilar för mycket och då är den ganska trögstartad.
Jag fortsätter springa varje dag, men max 10 km. Min kropp har en tendens att hamna i viloläge om jag vilar för mycket och då är den ganska trögstartad.
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 12:56Liverapportering, uppdatering var tredje minut kommer att ske från Hallsberg.
Ni som inte springer, kolla in under lördagen: http://www.jogg.se/?sida=ultra
Liverapportering, uppdatering var tredje minut kommer att ske från Hallsberg.
Ni som inte springer, kolla in under lördagen: http://www.jogg.se/?sida=ultra
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 13:27Om det nu blir ihållande regn på lördag, hur ska man klä sig för att inte bli för varm/kall? Ska springa (om höften håller) 6 timmars..
Om det nu blir ihållande regn på lördag, hur ska man klä sig för att inte bli för varm/kall? Ska springa (om höften håller) 6 timmars..