Quote from Guest on 29 August 2011, 11:102010 arrangerades rbtmaran och tävlingen byter till 2011 års upplaga namn till Hammarby Alpin Marathon.
Arrangörer är föreningen Sömnlös24h, se hemsida http://somnlos24h.se/.
Samma koncept som tidigare, med endast mindre förändringar.
Information om g
2010 arrangerades rbtmaran och tävlingen byter till 2011 års upplaga namn till Hammarby Alpin Marathon.
Arrangörer är föreningen Sömnlös24h, se hemsida http://somnlos24h.se/.
Samma koncept som tidigare, med endast mindre förändringar.
Information om g
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 11:20I år är min målsättning främst att inte försova mig en timme till start. Allt efter det är en bonus.
I år är min målsättning främst att inte försova mig en timme till start. Allt efter det är en bonus.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 13:23Hemsidan kommer att uppdateras i aug, som utlovat.
Hemsidan kommer att uppdateras i aug, som utlovat.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 22:07Låter sjukt spännande, frågan är om det är för tight in på Honolulumarathon i december?
Låter sjukt spännande, frågan är om det är för tight in på Honolulumarathon i december?
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 22:14Puh...orkar inte uppdatera sidan idag...blir inom några dagar.
Puh...orkar inte uppdatera sidan idag...blir inom några dagar.
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 06:59Var och spanade på kämparna som tog sig an berget förra året. Om man skulle våga sig på och vara med själv i år..
Ett underskattat lördagsnöje anar jag.🙂
Var och spanade på kämparna som tog sig an berget förra året. Om man skulle våga sig på och vara med själv i år..
Ett underskattat lördagsnöje anar jag.
🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 08:34Ja det var riktiga superhjältar som sprang där förra året. Tänker speciellt på Carina B och Marie B.
Jag sprang 2 km dit, gick sakta en gång uppför backen, hälsade på vännerna, frös om stjärten, sprang hem och duschade varmt. Skämdes efteråt... 🙂
Ja det var riktiga superhjältar som sprang där förra året. Tänker speciellt på Carina B och Marie B.
Jag sprang 2 km dit, gick sakta en gång uppför backen, hälsade på vännerna, frös om stjärten, sprang hem och duschade varmt. Skämdes efteråt... 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 21:21Jag jobbade förra året och såg backen på håll, nä nu ljög jag. Det gick inte att se backen för det var mulet, snöigt, disigt? Minns mest att jag inte avundades er som var ute då.....
Jag jobbade förra året och såg backen på håll, nä nu ljög jag. Det gick inte att se backen för det var mulet, snöigt, disigt? Minns mest att jag inte avundades er som var ute då.....
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 09:44Är intresserad av att delta men har ett åtagande på eftermiddagen. När kommer loppet att börja?
Är intresserad av att delta men har ett åtagande på eftermiddagen. När kommer loppet att börja?
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 11:33Ja det var en trevlig tillställning. Mina tankar går också till de fantastiskt uthålliga funktionärerna som var tvungna att hänga kvar tills jag och Marie äntligen kravlade oss i mål (H:)
Kommer nog delta även i år, kanske ska försöka slå förra årets tid
Ja det var en trevlig tillställning. Mina tankar går också till de fantastiskt uthålliga funktionärerna som var tvungna att hänga kvar tills jag och Marie äntligen kravlade oss i mål (H:)
Kommer nog delta även i år, kanske ska försöka slå förra årets tid