Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 12:15Helgen innan Bislett
kanske man ska vara funk?
ska ju helst vila från löpning i alla fall 🙂
Helgen innan Bislett
kanske man ska vara funk?
ska ju helst vila från löpning i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 12:16Start kl 09.00...max 10 timmar.
Som arrangör vill man att allt flyter på bra, men den här tävlingen vill jag springa själv! Hur löser man det då?
Hemsidan...ja, kan bara säga att den gamla får gälla tills den nya är uppdaterad. Alltså rbtmaransidan.
In
Start kl 09.00...max 10 timmar.
Som arrangör vill man att allt flyter på bra, men den här tävlingen vill jag springa själv! Hur löser man det då?
Hemsidan...ja, kan bara säga att den gamla får gälla tills den nya är uppdaterad. Alltså rbtmaransidan.
In
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 07:52Jag tänkte komma men fattar inte hur man anmäler sig....
Jag tänkte komma men fattar inte hur man anmäler sig....
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 09:20Lika här hur anmäler man sig mm?
Lika här hur anmäler man sig mm?
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 09:25Kanske med ett mail till: rbtmaran@hotmail.se ?
Kanske med ett mail till: rbtmaran@hotmail.se ?
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 09:43Tror att det går utmärkt att anmäla sig på plats.
Tror att det går utmärkt att anmäla sig på plats.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 22:15Jag misstänker att det kan vara folk som vill föranmäla sig...ska se till att det finns ett PG-konto för detta ändamål. Dessutom kan man anmäla sig på plats, precis som tidigare.
Vi avser att höja avgiften till 200 kr och försöker nu att hitta en vettig
Jag misstänker att det kan vara folk som vill föranmäla sig...ska se till att det finns ett PG-konto för detta ändamål. Dessutom kan man anmäla sig på plats, precis som tidigare.
Vi avser att höja avgiften till 200 kr och försöker nu att hitta en vettig
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 12:00Inser att tiden inte riktigt räckt till gällande hemsidan, men den gamla sidan funkar än så länge. Själva konceptet är ju lika ändå.
Det ska bli en sida...ändå.
Träna på så länge!
Inser att tiden inte riktigt räckt till gällande hemsidan, men den gamla sidan funkar än så länge. Själva konceptet är ju lika ändå.
Det ska bli en sida...ändå.
Träna på så länge!
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 21:34Nu börjar det hända grejer...bakom kulisserna.
Träna på så kommer det att finnas en hemsida inom några dagar.
Hänvisar till gamla bloggen så länge.
Det går dock att anmäla sig genom att skicka e-post till:
rbtmaran@hotmail.se
Det vi behöver veta är:
Nu börjar det hända grejer...bakom kulisserna.
Träna på så kommer det att finnas en hemsida inom några dagar.
Hänvisar till gamla bloggen så länge.
Det går dock att anmäla sig genom att skicka e-post till:
Det vi behöver veta är:
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 12:266 st anmälda än så länge. Startlistan/Namnen kommer publiceras på hemsidan...troligen på lördagdag kväll.
(t+)
6 st anmälda än så länge. Startlistan/Namnen kommer publiceras på hemsidan...troligen på lördagdag kväll.
(t+)