Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 18:48Tottemannen: Jag tänker anmäla mig på plats, om jag känner mig pigg i benen. Men tänk om det dyker upp flera hundra sådana som jag. Har du beredskap för det?
Tottemannen: Jag tänker anmäla mig på plats, om jag känner mig pigg i benen. Men tänk om det dyker upp flera hundra sådana som jag. Har du beredskap för det?
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 20:05Det egentliga taket på max antal deltagare går vid resonansgränsen, dvs den gräns då alla går i takt och marken börjar vibrera.
Hur många det blir får någon annan räkna ut.
Det egentliga taket på max antal deltagare går vid resonansgränsen, dvs den gräns då alla går i takt och marken börjar vibrera.
Hur många det blir får någon annan räkna ut.
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 22:49Hahaha
Hahaha
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 22:16Hur går det med uppdatering av info? Skulle vara lite peppande att se aktuell info, en startlista och på sikt (det vill säga senast 17 november) bufféspecifikation.
Ses den 19:e!
Hur går det med uppdatering av info? Skulle vara lite peppande att se aktuell info, en startlista och på sikt (det vill säga senast 17 november) bufféspecifikation.
Ses den 19:e!
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 22:19Ja...måste erkänna att det drog ut på tiden. Tisdag kväll, 8 nov, säger vi. Då kommer mer info.
Ja...måste erkänna att det drog ut på tiden. Tisdag kväll, 8 nov, säger vi. Då kommer mer info.
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 23:05Hoppet är det sista som dör! 🙂
Hoppet är det sista som dör! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 22:19Så, nu är hemsidan uppdaterad med lite mer information.
Bilder mm kommer på onsdag kväll, 9 november.
www.somnlos24h.se/ham
Träna på...det är inte lång tid kvar nu!(t+)
Så, nu är hemsidan uppdaterad med lite mer information.
Bilder mm kommer på onsdag kväll, 9 november.
Träna på...det är inte lång tid kvar nu!(t+)
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 22:10Så...lite mer info nu på www.somnlos24.se/ham
Tjoho...dryga veckan kvar!!!
Så...lite mer info nu på http://www.somnlos24.se/ham
Tjoho...dryga veckan kvar!!!
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 16:26Var och kände på Hammarbybacken i dag för första gången. Funderade på vilken strategi som kan vara bäst. Att springa upp för backen varje varv (var det 22 eller 23 gånger?) förefaller som uteslutet. Att gå upp är mer realistiskt, och helst med stavar i så
Var och kände på Hammarbybacken i dag för första gången. Funderade på vilken strategi som kan vara bäst. Att springa upp för backen varje varv (var det 22 eller 23 gånger?) förefaller som uteslutet. Att gå upp är mer realistiskt, och helst med stavar i så
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 19:51Skulle jag vara med så skulle jag gå uppför. Har inte sprungit tävlingen men har gjort några varv där ändå och det går nog knappast snabbare att försöka springa uppför än att gå.
Skulle jag vara med så skulle jag gå uppför. Har inte sprungit tävlingen men har gjort några varv där ändå och det går nog knappast snabbare att försöka springa uppför än att gå.