Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 11:29Klart att man kommer att gå (för mig iaf), första branten garanterat, sen på RBT så joggade jag sakta fram till sista branten (varannan gång) och sen gå upp till toppen och sedan bara ösa. =)
Jag delar alltså upp backen i tre etapper, kanske är dumt...ve
Klart att man kommer att gå (för mig iaf), första branten garanterat, sen på RBT så joggade jag sakta fram till sista branten (varannan gång) och sen gå upp till toppen och sedan bara ösa. =)
Jag delar alltså upp backen i tre etapper, kanske är dumt...ve
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 11:48Kan man gå fort är det nog en bra taktik. Mitt på backen kan man springa då det är jämnbrant. Första och sista delen av backen är mjölksyraskapande...
Det har kommit in ytterligare några anmälningar på mail, rbtmaran@hotmail,se, och anmälningslistan kom
Kan man gå fort är det nog en bra taktik. Mitt på backen kan man springa då det är jämnbrant. Första och sista delen av backen är mjölksyraskapande...
Det har kommit in ytterligare några anmälningar på mail, rbtmaran@hotmail,se, och anmälningslistan kom
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 18:47Ja, att dela upp backen i tre etapper kan verka rimligt. Bara man inte gör det i "fel" ordning. När jag kom fram till backen - efter en jogg genom skogen - tänkte jag att "det är väl bara att börja springa och se hur långt det bär." Det bar inte längre än
Ja, att dela upp backen i tre etapper kan verka rimligt. Bara man inte gör det i "fel" ordning. När jag kom fram till backen - efter en jogg genom skogen - tänkte jag att "det är väl bara att börja springa och se hur långt det bär." Det bar inte längre än
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 22:17Anmälningslistan är kompletterad med ytterligare ett par namn. Vi får hoppas att SMHI har rätt: uppehåll på lördag. Det är ju skönare då.
Träna på!
Anmälningslistan är kompletterad med ytterligare ett par namn. Vi får hoppas att SMHI har rätt: uppehåll på lördag. Det är ju skönare då.
Träna på!
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 13:10Idag ser det ut så här på lördag: BILD:https://lh5.googleusercontent.com/-Uhm7mwy49KQ/TsEEVUiqElI/AAAAAAAABk8/rQg_sEq-N-M/s730/HAM1.png
Ni som vet att ni ska springa får gärna maila oss.
Idag ser det ut så här på lördag: BILD:https://lh5.googleusercontent.com/-Uhm7mwy49KQ/TsEEVUiqElI/AAAAAAAABk8/rQg_sEq-N-M/s730/HAM1.png
Ni som vet att ni ska springa får gärna maila oss.
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 21:34Ytterligare några anmälda.
Vädret?
http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/land/hourByHourTable.do?geonameid=2673730&starttime=2011-11-18 23:00:00&endtime=2011-11-19 23:00:00Edit: Klicka på Lördag.
Ytterligare några anmälda.
Vädret?
http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/land/hourByHourTable.do?geonameid=2673730&starttime=2011-11-18 23:00:00&endtime=2011-11-19 23:00:00
Edit: Klicka på Lördag.
Quote from Funbeat user on 17 November 2011, 14:35Anmälningslistan fylls på sakta men säkert, och det smäller väl till ordentligt på lördag.
Vädermäsigt verkar det bli varmare på morgonen än under dagen.
Anmälningslistan fylls på sakta men säkert, och det smäller väl till ordentligt på lördag.
Vädermäsigt verkar det bli varmare på morgonen än under dagen.
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 20:47Lycka till alla som ska vara med! 🙂
Lycka till alla som ska vara med! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 15:23Det blev DNF för min del. Efter 13 varv (>25 km) och 14 stigningar (1190 m) ville stortån inte vara med längre. Känner mig rätt nöjd ändå. Bra arrangemang, strålande väder och fin utsikt. Vad mer kan man begära en lördag i november?
Det blev DNF för min del. Efter 13 varv (>25 km) och 14 stigningar (1190 m) ville stortån inte vara med längre. Känner mig rätt nöjd ändå. Bra arrangemang, strålande väder och fin utsikt. Vad mer kan man begära en lördag i november?
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 18:51Resultatlistan kommer kl 21...ska bara pusta ut lite först.
Resultatlistan kommer kl 21...ska bara pusta ut lite först.