Quote from Guest on 30 November 2012, 13:09Hur funkar det att springa med handskar som egentligen är till för längdskidåkning? Har i dagsläget ett par löparhandskar från Adidas med windstopper men av någon outgrundlig anledning är det inte windstopper på tummen så den brukar jag frysa om. Sen har
Hur funkar det att springa med handskar som egentligen är till för längdskidåkning? Har i dagsläget ett par löparhandskar från Adidas med windstopper men av någon outgrundlig anledning är det inte windstopper på tummen så den brukar jag frysa om. Sen har
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 13:19Lillsport?
Lillsport?
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 13:20Lillsport!
Lillsport!
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 13:24Ok Lillsport it is. Någon särskild modell som passar bättre för löpning?
Ok Lillsport it is. Någon särskild modell som passar bättre för löpning?
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 13:26Det beror på vädret!
Det beror på vädret!
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 13:33Lillsport S. Använder jag ibland. Funkar bra.
Men vad händer om du och jag inte är lika varm om händerna? Eller om jag ofta ligger på en högre ansträngsningsgrad än du och därför vill ha tunnare handskar? Eller vice versa? Eller om jag bor i en del av la
Lillsport S. Använder jag ibland. Funkar bra.
Men vad händer om du och jag inte är lika varm om händerna? Eller om jag ofta ligger på en högre ansträngsningsgrad än du och därför vill ha tunnare handskar? Eller vice versa? Eller om jag bor i en del av la
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 13:37Självklart. Det ideala är väl naturligtvis om man har ett dussin olika vantar att välja på för alla tänkbara väder och temp förhållanden.
Men säg såhär: En bra allroundhandske (som funkar för löpning) i temp under 0 till ca -15. Och alltifrån regnslask t
Självklart. Det ideala är väl naturligtvis om man har ett dussin olika vantar att välja på för alla tänkbara väder och temp förhållanden.
Men säg såhär: En bra allroundhandske (som funkar för löpning) i temp under 0 till ca -15. Och alltifrån regnslask t
Quote from Jonny Persson on 30 November 2012, 14:46Jag har ett par Lillsport skidhandskar men tycker att dom är för varma att springa med om det är varmare än -15 ute.
Jag har ett par Lillsport skidhandskar men tycker att dom är för varma att springa med om det är varmare än -15 ute.
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 14:58Jag skaffade Lillsport när jag åkte Öppet Spår 1995. Det var kallt och säkert på gränsen till inställt lopp om man tänkte på temperaturen på myrarna, men det var torr luft och troligen svag medvind så det var ok. I första uppförsbacken blev jag varm och t
Jag skaffade Lillsport när jag åkte Öppet Spår 1995. Det var kallt och säkert på gränsen till inställt lopp om man tänkte på temperaturen på myrarna, men det var torr luft och troligen svag medvind så det var ok. I första uppförsbacken blev jag varm och t
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 15:48Jag har Hestravantar, kör från höst till vår med dessa och då alltifrån +5 till -15. Kört Vasaloppet några ggr men likaså massa vinterlöpning. Underbart bra och sköna 🙂
Jag är varm av mig men finns lite tjockare också.http://www.lannasport.se/sv/articl
Jag har Hestravantar, kör från höst till vår med dessa och då alltifrån +5 till -15. Kört Vasaloppet några ggr men likaså massa vinterlöpning. Underbart bra och sköna 🙂
Jag är varm av mig men finns lite tjockare också.