Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 13:17...man måste väl inte slänga bort handskarna bara för att man tar dem av sig...? Jag har ofta på mig mina i början av passet och har dem i händerna sedan efter att jag tagit dem av mig. Kunde ju snabbt bli dyrt om man avverkade 1 par handskar per pass.
...man måste väl inte slänga bort handskarna bara för att man tar dem av sig...? Jag har ofta på mig mina i början av passet och har dem i händerna sedan efter att jag tagit dem av mig. Kunde ju snabbt bli dyrt om man avverkade 1 par handskar per pass.
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 13:22Jo så sant, men jag tänkte mer på det här med handskar i tävlingssituation. Handskar + väldigt lite kläder i övrigt.
I träningssituationer är ju saken annorlunda.. 🙂
Jo så sant, men jag tänkte mer på det här med handskar i tävlingssituation. Handskar + väldigt lite kläder i övrigt.
I träningssituationer är ju saken annorlunda.. 🙂
Quote from Jonny Persson on 28 May 2008, 13:26De handskar jag kör med kostar 9 kronor paret på Claes Ohlsson. Så dom ryker lätt när jag blivit för varm. 🙂
De handskar jag kör med kostar 9 kronor paret på Claes Ohlsson. Så dom ryker lätt när jag blivit för varm. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 13:27Ja på det viset...
Jo, jag brukar också tänka på det där. Med sådana som säger att de bara slänger av sig jackan sedan. Jag har inte råd eller lust till det. Jag är allt för kär i mina kläder. Så det är alltid svårt med vad man ska tävla i för kläder. In
Ja på det viset...
Jo, jag brukar också tänka på det där. Med sådana som säger att de bara slänger av sig jackan sedan. Jag har inte råd eller lust till det. Jag är allt för kär i mina kläder. Så det är alltid svårt med vad man ska tävla i för kläder. In
Quote from Catharina Brattlin on 28 May 2008, 13:49Har också funderat på det där med handskar vid löpning under ickevintern. Jag har aldrig handskar på mig (har sprungit i sex minusgrader som kallast) utan har en lång ärmmudd med hål för tummen på min R90-jacka som funkar bra i början av passet vid vinter
Har också funderat på det där med handskar vid löpning under ickevintern. Jag har aldrig handskar på mig (har sprungit i sex minusgrader som kallast) utan har en lång ärmmudd med hål för tummen på min R90-jacka som funkar bra i början av passet vid vinter
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 16:02Jag ska dit idag Sylvia och va väskvakt på Blodomloppet så jag ska se om jag ser den :D.
Jag ska dit idag Sylvia och va väskvakt på Blodomloppet så jag ska se om jag ser den :D.
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 16:05Jag, som svettas som en eskimå i en finsk bastu även vid löpning ned mot 15-20 minusgrader, har vantar/handskar på mig om det är "kallare" än 10 plusgrader - annars är mina fingrar vita och stela då jag kommer in efter avslutad träning trots att man kan
Jag, som svettas som en eskimå i en finsk bastu även vid löpning ned mot 15-20 minusgrader, har vantar/handskar på mig om det är "kallare" än 10 plusgrader - annars är mina fingrar vita och stela då jag kommer in efter avslutad träning trots att man kan
Quote from Lotta W on 28 May 2008, 16:17Jag är som du, Josefin: mitt största problem är att handskarna blir våta av svetten som rinner ner i dem :-/
Jag är som du, Josefin: mitt största problem är att handskarna blir våta av svetten som rinner ner i dem :-/
Quote from Catharina Brattlin on 28 May 2008, 16:29Snyggt Anne Mari! 🙂 ;
Hittade inte tillbaka dit efter loppet, så jag sk*t i den...*noll lokalsinne*
Snyggt Anne Mari! 🙂 ;
Hittade inte tillbaka dit efter loppet, så jag sk*t i den...*noll lokalsinne*
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 16:32Precis - och det visst är det jäkligt irriterande, Christer?! Samma sak med sockorna, de blir blöta av svetten som rinner längs benen.
Precis - och det visst är det jäkligt irriterande, Christer?! Samma sak med sockorna, de blir blöta av svetten som rinner längs benen.