Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 19:55Mao är det inte bara vi vanliga dödliga som har pestträning. Nästa gång ska jag trösta mig med att Charlotte Kalla har säkert en dålig dag hon med 😀
Mao är det inte bara vi vanliga dödliga som har pestträning. Nästa gång ska jag trösta mig med att Charlotte Kalla har säkert en dålig dag hon med 😀
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 21:36Kalla har tyvärr också dåliga dagar.
Själv är jag expert på att hitta anledningar till varför det går dåligt. Inte vilat tillräckligt, fel fokus, haft en förkylning o.s.v. 🙂Fast sen kom jag och tänka på följande reklamsnutt av Nike med Michael Jordan
Kalla har tyvärr också dåliga dagar.
Själv är jag expert på att hitta anledningar till varför det går dåligt. Inte vilat tillräckligt, fel fokus, haft en förkylning o.s.v. 🙂
Fast sen kom jag och tänka på följande reklamsnutt av Nike med Michael Jordan
Quote from Catharina Brattlin on 9 May 2009, 22:38Jenny, "att bryta ihop" är inget jag eftersträvar heller. Däremot accepterar jag att det finns situationer där jag först behöver bryta ihop, svära lite för att sen komma igen nästa pass. Starkare än nånsin!
För Gud vet att det inte alltid går att bita ih
Jenny, "att bryta ihop" är inget jag eftersträvar heller. Däremot accepterar jag att det finns situationer där jag först behöver bryta ihop, svära lite för att sen komma igen nästa pass. Starkare än nånsin!
För Gud vet att det inte alltid går att bita ih
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 22:47Nä, det menade jag inte heller... Jag menade inte alls att skapa en diskussion HELLER om man ska bryta ihop eller bita ihop. Folk får hantera sina med- och motgångar precis som de finner bäst. Jag sade bara hur JAG brukar göra. Jag lade ingen värdering i
Nä, det menade jag inte heller... Jag menade inte alls att skapa en diskussion HELLER om man ska bryta ihop eller bita ihop. Folk får hantera sina med- och motgångar precis som de finner bäst. Jag sade bara hur JAG brukar göra. Jag lade ingen värdering i
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 00:23Det är väl med träning som med övriga livet, men jag håller med om att man blir inte klok på varför det känns så tungt ibland. Man mår precis som ett par dagar innan, vädret är detsamma men ändå känns det som om man ska spy av trötthet. Kan det vara så hä
Det är väl med träning som med övriga livet, men jag håller med om att man blir inte klok på varför det känns så tungt ibland. Man mår precis som ett par dagar innan, vädret är detsamma men ändå känns det som om man ska spy av trötthet. Kan det vara så hä
Quote from Camilla Höög on 11 May 2009, 10:54Om jag inte känner för att springa så gör jag något annat. Cyklar, klättrar, paddlar eller bara tar en vilodag. Vilodagar ska man inte se som något negativt. Det gör att kroppen byggs upp och blir bättre 🙂
Om jag inte känner för att springa så gör jag något annat. Cyklar, klättrar, paddlar eller bara tar en vilodag. Vilodagar ska man inte se som något negativt. Det gör att kroppen byggs upp och blir bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 11:02Hade absolut en dålig dag igår..! I vart fall gällande löpningen. Hade laddat inför ett intervallpass men väl uppvärmd infann sig bly i benen. Blev att lägga om taktiken. Hem ladda om och sedan ut å åka inlines istället vilket kändes kalas! Oftast hjälper
Hade absolut en dålig dag igår..! I vart fall gällande löpningen. Hade laddat inför ett intervallpass men väl uppvärmd infann sig bly i benen. Blev att lägga om taktiken. Hem ladda om och sedan ut å åka inlines istället vilket kändes kalas! Oftast hjälper
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 11:07Säkert för att man ska uppskatta de bra passen...och för att Jante sitter på axeln kanske, man ska ju inte ha för kul och göra för bra ifrån sig hela tiden... 😉 Personligen tenderar jag att glömma bort de tunga passen efter en kvart typ, och längta till
Säkert för att man ska uppskatta de bra passen...och för att Jante sitter på axeln kanske, man ska ju inte ha för kul och göra för bra ifrån sig hela tiden... 😉 Personligen tenderar jag att glömma bort de tunga passen efter en kvart typ, och längta till
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 15:02Ibland går det dåligt för att jag överskattat min förmåga och fysiskt inte är kapabel helt enkelt men oftast är det för att jag kommer in i en negativ tankevärld, ofta t.o.m. innan första steget är taget:
"Ääääääääh, jag orkar inte springa idag. Jag känn
Ibland går det dåligt för att jag överskattat min förmåga och fysiskt inte är kapabel helt enkelt men oftast är det för att jag kommer in i en negativ tankevärld, ofta t.o.m. innan första steget är taget:
"Ääääääääh, jag orkar inte springa idag. Jag känn
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 19:58Hur var det nu? Bryt ihop bit ihop och på`t igen?
Hur var det nu? Bryt ihop bit ihop och på`t igen?