Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 10:26Kommer inte ihåg om det var någon som sa detta, eller om jag läst det någonstans. Säkert är iallafall att jag inte kommit på det själv:
"Det är bara de mediokra idrottarna som alltid är i toppform (dvs på en väldigt låg nivå). För de som börjat prestera
Kommer inte ihåg om det var någon som sa detta, eller om jag läst det någonstans. Säkert är iallafall att jag inte kommit på det själv:
"Det är bara de mediokra idrottarna som alltid är i toppform (dvs på en väldigt låg nivå). För de som börjat prestera
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 12:33Tack Magnus, det där kommer jag att lägga på minnet!
Tack Magnus, det där kommer jag att lägga på minnet!
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 14:58Ja, Magnus! Det värmer mitt gamla hjärta som idag ville få sova lite... 🙂
Ja, Magnus! Det värmer mitt gamla hjärta som idag ville få sova lite... 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 15:41Även en medioker löpare har dåliga dagar 🙁
Även en medioker löpare har dåliga dagar 🙁
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 21:08Hmmm...att komma till insikt att pulsklocka, gps eller annat tekniskt inte behövs är ganska befriande.
Jag brukar kolla på köksklockan när jag sticker ut, och detsamma när jag kommer tillbaka. Då har jag antal minuters löpning, +- 1 minut. Sedan tillkom
Hmmm...att komma till insikt att pulsklocka, gps eller annat tekniskt inte behövs är ganska befriande.
Jag brukar kolla på köksklockan när jag sticker ut, och detsamma när jag kommer tillbaka. Då har jag antal minuters löpning, +- 1 minut. Sedan tillkom