Quote from Guest on 17 December 2011, 11:24Nån som vet om det försiggår några Hach runs i Halland med omnejd?
Nån som vet om det försiggår några Hach runs i Halland med omnejd?
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 11:34Inte vad jag vet men jag bor i Åsa och är på!
Inte vad jag vet men jag bor i Åsa och är på!
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 16:00vad är detta?
vad är detta?
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 18:11http://www.youtube.com/watch?v=EPQsg354Dew
Ett sätt att umgås (Typ) 🙂
Ett sätt att umgås (Typ) 🙂
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 19:19Jag visste inte heller vad det va men Google är ganska behändigt vid såna tillfällen :D.
Jag visste inte heller vad det va men Google är ganska behändigt vid såna tillfällen :D.
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 19:21Absolut. Jag är på! Socallöpning och öl - det låter ju som ett koncept. Är det någon mer som är på så kan jag lägga ett spår på studs!
Absolut. Jag är på! Socallöpning och öl - det låter ju som ett koncept. Är det någon mer som är på så kan jag lägga ett spår på studs!
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 19:22Skulle det inte vara bättre att kalla det för "Följa John" 😉
Skulle det inte vara bättre att kalla det för "Följa John" 😉
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 19:25Följa John är verkligen en helt annan sak. Helt annan. För att citera överste Hahti. Dessutom normalt sett utan öl.
Följa John är verkligen en helt annan sak. Helt annan. För att citera överste Hahti. Dessutom normalt sett utan öl.
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 19:31Hm, exakt hur skulle Följa John skilja sig? Jag gillar svenska namn på saker och ting.
Hm, exakt hur skulle Följa John skilja sig? Jag gillar svenska namn på saker och ting.
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 19:44Bjud in till vuxen Följa John 😉 Jag tror folk fattar...... och kommer.
Bjud in till vuxen Följa John 😉 Jag tror folk fattar...... och kommer.