Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 20:56Finns det någonstans i Sverige?
Finns det någonstans i Sverige?
Quote from Jonny Persson on 17 December 2011, 21:15http://www.hash.st/ockholm/ har jag ett flertal vänner som är med i.
http://www.hash.st/ockholm/ har jag ett flertal vänner som är med i.
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 22:17Har lite lösa tankar på att kanske anordna nåt här i krokarna (Dvs Halmstad) med omnejd. Eller varför inte var fjärde gång i Halmstad, var fjärde i Falkenberg osv osv..En gång var i de större "metropolerna" på västkusten. Eller.....
Som sagt så är det mes
Har lite lösa tankar på att kanske anordna nåt här i krokarna (Dvs Halmstad) med omnejd. Eller varför inte var fjärde gång i Halmstad, var fjärde i Falkenberg osv osv..En gång var i de större "metropolerna" på västkusten. Eller.....
Som sagt så är det mes
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 17:07Tror inte det finns.
Där emot finns ju 20 km Hofman... 😉
Tror inte det finns.
Där emot finns ju 20 km Hofman... 😉
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 17:21Det finns iaf i Geneve.
Det finns iaf i Geneve.
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 17:44Plus St. Augustine Florida.
Singapore,
Kuala Lumpur,
etc..
Plus St. Augustine Florida.
Singapore,
Kuala Lumpur,
etc..
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 21:14Mycket snack och lite låda här. När ska vi göra nåt?
Mycket snack och lite låda här. När ska vi göra nåt?
Quote from Funbeat user on 18 December 2011, 21:35Måste man dricka öl?
Måste man dricka öl?
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 13:35Yeay! Vilken kille! Vill du gifta dig med mig Robert?
Anna: det enda man måste är att vara social. Vissa klarar inte det utan öl.
Yeay! Vilken kille! Vill du gifta dig med mig Robert?
Anna: det enda man måste är att vara social. Vissa klarar inte det utan öl.
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 13:37Hm, vore det helt i strid med allt vett och sans att lägga upp detta som en tävling här på Funbeat? Det är ju det enda sättet att lägga upp ett event här...
Hm, vore det helt i strid med allt vett och sans att lägga upp detta som en tävling här på Funbeat? Det är ju det enda sättet att lägga upp ett event här...