Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 13:55http://www.facebook.com/events/205258179559903/
Quote from Jonny Persson on 19 December 2011, 14:02Om det nu är ett hash-run ni ska arrangera så ingår öl. 🙂
The Constitution of the Hash House Harriers is recorded on a club registration card dated 1950:
To promote physical fitness among our members
To get rid of weekend hangovers
To acqu
Om det nu är ett hash-run ni ska arrangera så ingår öl. 🙂
The Constitution of the Hash House Harriers is recorded on a club registration card dated 1950:
To promote physical fitness among our members
To get rid of weekend hangovers
To acqu
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 14:26Håller med "Mackan".
Har varit med på "Hash Run" turer på några olika ställen.
Gemensam faktor har varit att kunna passera så många barer som möjligt/lämpligt och turerna har varje gång slutat vid en bar, där öl inmundigades.Turerna har gått i stadsmi
Håller med "Mackan".
Har varit med på "Hash Run" turer på några olika ställen.
Gemensam faktor har varit att kunna passera så många barer som möjligt/lämpligt och turerna har varje gång slutat vid en bar, där öl inmundigades.
Turerna har gått i stadsmi
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 14:31There will be beer I promise!
Jag antar att det intagits en eller annan öl av deltagarna dagarna så den obligatoriska bakfyllegrejen är även uppfylld därmed. Dock vägrar jag att utesluta någon pga att de inte dricker öl :-).
There will be beer I promise!
Jag antar att det intagits en eller annan öl av deltagarna dagarna så den obligatoriska bakfyllegrejen är även uppfylld därmed. Dock vägrar jag att utesluta någon pga att de inte dricker öl :-).
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 14:41Det finns mig veterligen bara ett kylskåp som innehåller en vettig mängd riktigt öl (tyskt alltså) i Åsa 😉
Det finns mig veterligen bara ett kylskåp som innehåller en vettig mängd riktigt öl (tyskt alltså) i Åsa 😉
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 14:58Första gången för mig var i Singapore 1970.
Jag drack då ej alkohol, men var lika välkommen.En sak som jag gjort varje gång är att jag sprungit fel. Slingan skall innehålla blindspår.
De smarta/långsamma låter andra kolla vad som är rätt - de mer löps
Första gången för mig var i Singapore 1970.
Jag drack då ej alkohol, men var lika välkommen.
En sak som jag gjort varje gång är att jag sprungit fel. Slingan skall innehålla blindspår.
De smarta/långsamma låter andra kolla vad som är rätt - de mer löps
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 15:01Hm, du har kanske rätt där. Men du vet inte hur vi kommer att springa! Det kanske blir runt, runt, runt just detta hus :D.
Jag har inte dökoll på alla måsten gällande hash run och om vi lyckas missa nåt så har vi iaf koll på en sak - GLÄDJEN till löpning
Hm, du har kanske rätt där. Men du vet inte hur vi kommer att springa! Det kanske blir runt, runt, runt just detta hus :D.
Jag har inte dökoll på alla måsten gällande hash run och om vi lyckas missa nåt så har vi iaf koll på en sak - GLÄDJEN till löpning
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 17:02Så svaret på min initiala fråga är ja!
Och den kommer att ske en dag då jag med stor sannolikhet kommer vara bakis på.
Yeaiiii!
🙂
Så svaret på min initiala fråga är ja!
Och den kommer att ske en dag då jag med stor sannolikhet kommer vara bakis på.
Yeaiiii!
🙂
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 21:23Woooohooooo!
Woooohooooo!
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 14:13För övrigt heter det petimäter. / Språkpolisen
För övrigt heter det petimäter. / Språkpolisen