Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 00:04Tydligen inte, enligt de som testat.
Tydligen inte, enligt de som testat.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 00:45Kanske att detta inte riktigt hör hit eller så kanske det redan nämts men detta är lite intressant tycker jag,stod att läsa på cykelklubben.se
Att ligga på rulle gör att det blir upp till 40% lättare i klungan. Men riktigt hur mycket kraft som sparas gen
Kanske att detta inte riktigt hör hit eller så kanske det redan nämts men detta är lite intressant tycker jag,stod att läsa på cykelklubben.se
Att ligga på rulle gör att det blir upp till 40% lättare i klungan. Men riktigt hur mycket kraft som sparas gen
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 08:37Liggcyklisten har vunnit VM 1h TT i velodrom ett par gånger så vitt jag vet så han är/var vältränad. Nivån på liggcyklister är förstås lägre än för DF-cyklister då det inte finns några proffs och de är betydligt färre..
Cykeln han använde är den som jag
Liggcyklisten har vunnit VM 1h TT i velodrom ett par gånger så vitt jag vet så han är/var vältränad. Nivån på liggcyklister är förstås lägre än för DF-cyklister då det inte finns några proffs och de är betydligt färre..
Cykeln han använde är den som jag
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 11:48Då är det bara att ställa upp i lämpliga tävlingar.
Då är det bara att ställa upp i lämpliga tävlingar.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 14:4440% låter mycket. Vid våra klubbträningar håller vi stundvis 40 i snitt på sträckor jag ligger i 35 solo. Hela rundor har det handlat om 35-36 i snitt i klungan och 32-33 solo samma sträcka. Endera latar vi oss i klungan trots att vi kör belgiskt och alla
40% låter mycket. Vid våra klubbträningar håller vi stundvis 40 i snitt på sträckor jag ligger i 35 solo. Hela rundor har det handlat om 35-36 i snitt i klungan och 32-33 solo samma sträcka. Endera latar vi oss i klungan trots att vi kör belgiskt och alla
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 15:54"Belgiskkedja" är bara något som "fungerar" på motionslopp.
"Belgiskkedja" är bara något som "fungerar" på motionslopp.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 16:33Å fan, dumt att ha det på träningarna då.
Å fan, dumt att ha det på träningarna då.
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 07:54Hur mycket man sparar beror på hur det blåser, hur fort det går, hur stor personen är framför, hur många man har framför, hur stor man själv är, vilken sittställning man själv har och den sittställning personen framför har, samt avståndet till framförvara
Hur mycket man sparar beror på hur det blåser, hur fort det går, hur stor personen är framför, hur många man har framför, hur stor man själv är, vilken sittställning man själv har och den sittställning personen framför har, samt avståndet till framförvara