Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forum51 DAGARHej allesammans!!
You need to log in to create posts and topics.

Har precis köpt nytt proteinpulver: Self Micro Whey Active, på Budo&Fitness. Riktigt gott! Smakar inte lika mycket sötningsmedel som de andra...

Förresten Christian: Varför äter du inte banan, när du äter riskakor? Konstigt. Om du inte vill ha snabba kolhydrater så borde du ju inte äta riskakor, och om det är det du vill ha så kan du ju lika gärna äta banan, menar jag.

Mela. När och hur ofta tar du pulvret??

Jag tar det direkt efter träning, inom tio minuter. (Helst så ska man få i sig 20 g protein och 40 g kolhydrater inom 15 minuter efter träning, för optlimal återhämtning) Funkar alldeles utmärkt... Har tränat hela livet, och ätit typiskt "tjejigt", typ et

ok.. men det går inte att ta det som en måltidsersättning.. som ex lunch el så?

Christian: Min förhoppning är att kunna springa långt och länge uppe i bergen så småningom. Vad det verkar så behöver jag vara rätt stark i hela kroppen, särskilt i bålmuskulaturen, så att vara lätt och tunn tror jag inte är att rekommendera för långa spr

Till:Mela
Äter banan efter träningen,alldrig annars.

Till:olle
Om det är det du ska göra så behövs en stark kropp,trodde du va ute efter att springa långlopp.

Till:Mela
Med tanke på din utbildning,vore jag tacksam om du kunde ge mej lite tips nu när jag håller en diet för att gå ner i vikt//Tack på förhand

Christian, varför ska Du deffa? Ska Du ställa upp i någon Mr Fitness-tävling, eller vill Du göra som jag gjorde en gång; se om Du klarar det?