Quote from Funbeat user on 18 April 2006, 21:35Mela:Man tackar för allt du skrev,har slitit i det lilla hår jag har pga av allt jag måste väga o räkna ut...grrrr.....men men den som väntar på något väntar alltid för länge!!!hahahha...
Ska som du säger lägga mej på 30 kcal istället så man orkar träna..
Mela:Man tackar för allt du skrev,har slitit i det lilla hår jag har pga av allt jag måste väga o räkna ut...grrrr.....men men den som väntar på något väntar alltid för länge!!!hahahha...
Ska som du säger lägga mej på 30 kcal istället så man orkar träna..
Quote from Pernilla Liljegren on 19 April 2006, 08:12Sylvia:
Tack för svaret. Jag ska ha allt du sagt och som alla andra sagt i åtanke. Vatten dricker jag i mängder, så ett rätt har jag i alla fall hittills 😉
Och jag håller helt med om att det där med att njuta lite ibland är en nödvändighet. Annars lägge
Sylvia:
Tack för svaret. Jag ska ha allt du sagt och som alla andra sagt i åtanke. Vatten dricker jag i mängder, så ett rätt har jag i alla fall hittills 😉
Och jag håller helt med om att det där med att njuta lite ibland är en nödvändighet. Annars lägge
Quote from Martin Trygg on 19 April 2006, 08:54Sylvia: Jag håller med, normaltränande människor klarar sig på mat. Och det kan elittränande göra också, om de inte har ett heltidsjobb att sköta, utan kan koncentrera sig enbart på att hålla kroppen i form.
Christian ska ju dock deffa, och tränar väldig
Sylvia: Jag håller med, normaltränande människor klarar sig på mat. Och det kan elittränande göra också, om de inte har ett heltidsjobb att sköta, utan kan koncentrera sig enbart på att hålla kroppen i form.
Christian ska ju dock deffa, och tränar väldig