Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 16:17Lycka till stjärnkrigare och må kraften vara med dig.
Lycka till stjärnkrigare och må kraften vara med dig.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 16:21Stort lycka till Jenny !
Stort lycka till Jenny !
Quote from Rasmus Olsson on 2 August 2010, 16:36Lycka till Jenny, kommer sakna dig. Eller det har jag redan gjort, för du varit lite frånvarande.
Men har du osinglat dig eller bara osingelgruppat dig?
Lycka till Jenny, kommer sakna dig. Eller det har jag redan gjort, för du varit lite frånvarande.
Men har du osinglat dig eller bara osingelgruppat dig?
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 16:53Hej då JennyKenny! Lycka till "out there" 🙂
Hej då JennyKenny! Lycka till "out there" 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 19:56Lycka till Jenny 🙂 och framförallt njut av de nya roliga äventyren du skall möta nu 🙂
Lycka till Jenny 🙂 och framförallt njut av de nya roliga äventyren du skall möta nu 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:12Tackar för mig, jag med. Lycka till alla ni fb-singlar! 🙂
Tackar för mig, jag med. Lycka till alla ni fb-singlar! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:14Örjan, har du osinglat dig?
Örjan, har du osinglat dig?
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:15Ja, och med VEM? och HUR gick det till? Hallååå? Den här tråden är till för romantiska berättelser juuuuh! 😉
Ja, och med VEM? och HUR gick det till? Hallååå? Den här tråden är till för romantiska berättelser juuuuh! 😉
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:18Nä, jag är väldigt mycket singel fortfarande... 🙁
På gott och ont. Men jag ska som Kenny/Jenny flytta mitt fokus till andra områden, tror jag. Visst kommer jag regga träning på FB och fortsätta springa/cykla, men jag orkar/hinner inte deltaga i singelf
Nä, jag är väldigt mycket singel fortfarande... 🙁
På gott och ont. Men jag ska som Kenny/Jenny flytta mitt fokus till andra områden, tror jag. Visst kommer jag regga träning på FB och fortsätta springa/cykla, men jag orkar/hinner inte deltaga i singelf
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:19Ledsen att göra dig besviken, Jessie..! Men jag kan inte bjuda på någon smaskig, trevlig, romantisk, underbar berättelse om hur en tvåsamhet uppstått... 😉
Ledsen att göra dig besviken, Jessie..! Men jag kan inte bjuda på någon smaskig, trevlig, romantisk, underbar berättelse om hur en tvåsamhet uppstått... 😉