Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:28Hej då Örjan! Lycka till där ute i verkligheten! Du kan ju komma med på någon FB-träff och lämna rapport någon gång i halvåret!?
Hej då Örjan! Lycka till där ute i verkligheten! Du kan ju komma med på någon FB-träff och lämna rapport någon gång i halvåret!?
Quote from ellen olsson on 2 August 2010, 21:02Lycka till, Örjan!
Lycka till, Örjan!
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 22:07Nu har jag hittat någon jag med! Eller han (?) hittade mig...
Fick ett telefonsamtal från utlandet häromdagen. Trodde att det var från en god vän till mig, så jag svarade.
Tyvärr var det nog dålig linje så jag hörde inget och därför la jag på. Strax eft
Nu har jag hittat någon jag med! Eller han (?) hittade mig...
Fick ett telefonsamtal från utlandet häromdagen. Trodde att det var från en god vän till mig, så jag svarade.
Tyvärr var det nog dålig linje så jag hörde inget och därför la jag på. Strax eft
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 22:10Fia: Hahaha 🙂 Låter underbart!
Fia: Hahaha 🙂 Låter underbart!
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 22:10Önskar Fia ett stort lycka till! *spelar en fanfar*
Önskar Fia ett stort lycka till! *spelar en fanfar*
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 22:14Så ni tror också att det är något att satsa på (H:)
Så ni tror också att det är något att satsa på (H:)
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 22:16Definitivt Fia!!!! ha ha ha
Definitivt Fia!!!! ha ha ha
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 22:19Absolut! Skynda dig att skicka honom pengar till en flygbiljett hit! Det är normal artighet i såna här sammanhang. 😀
Absolut! Skynda dig att skicka honom pengar till en flygbiljett hit! Det är normal artighet i såna här sammanhang. 😀
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 23:30Lycka till Jenny-Kenny! 😀
Fia, alaa verkar ju vara en fin kille! 😉
Örjan, du glömde göra slut ju!! (Du får skicka en lapp till min kompis. Det måste ju gå rätt till här! ;))
Lycka till Jenny-Kenny! 😀
Fia, alaa verkar ju vara en fin kille! 😉
Örjan, du glömde göra slut ju!! (Du får skicka en lapp till min kompis. Det måste ju gå rätt till här! ;))
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 23:33Nina, har ni haft det bra i badpalatset?
Nina, har ni haft det bra i badpalatset?