Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 00:03Jajjamänsan, men jag är helt marinerad i klor. 😉 Om 6 timmar ska jag åka till jobbet oxå. Så jag borde göra mig i ordning, men jag "ska bara" först.... 😉 Har du saknat mig? 😉
Jajjamänsan, men jag är helt marinerad i klor. 😉 Om 6 timmar ska jag åka till jobbet oxå. Så jag borde göra mig i ordning, men jag "ska bara" först.... 😉 Har du saknat mig? 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 00:14att jag har 🙂
att jag har 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 11:14Fia: Låter som ett kap! Hoppas ni lever lyckliga i alla era dagar! 😀 Har han någon bror möjligen? 😉
Nina: Kollade du så att du inte fått simhud mellan tårna under natten efter din bassängmarinad? 😉
Fia: Låter som ett kap! Hoppas ni lever lyckliga i alla era dagar! 😀 Har han någon bror möjligen? 😉
Nina: Kollade du så att du inte fått simhud mellan tårna under natten efter din bassängmarinad? 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:17Linda: Jag kan fråga när jag messar honom 😉 om inte, så har han säkert en kompis.
Linda: Jag kan fråga när jag messar honom 😉 om inte, så har han säkert en kompis.
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:22Fia: (t+)
Fia: (t+)
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:55Fia, du behöver inte skicka pengar till biljetten, messa ett par gånger bara så har han pengar så det räcker
Fia, du behöver inte skicka pengar till biljetten, messa ett par gånger bara så har han pengar så det räcker
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:58Hans har varit med förr märker jag! 😉
Hans har varit med förr märker jag! 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 14:02jo med det var annorlunda
hon kommer vilken dag som helst ju bara lite trassel med papprena
😉
jo med det var annorlunda
hon kommer vilken dag som helst ju bara lite trassel med papprena
😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 14:02Linda--> :D(t+)
Linda--> :D(t+)
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 15:39Hans: Har du fått ihop det med Judeth??? 😉
Hans: Har du fått ihop det med Judeth??? 😉