Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 19:32Men hörrni.... ska den här tråden verkligen vara oanvänd i tre månader??
Nä, det är väl bäst att jag kladdar lite här och säger hej då. 😉
Men hörrni.... ska den här tråden verkligen vara oanvänd i tre månader??
Nä, det är väl bäst att jag kladdar lite här och säger hej då. 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 19:33Ojoj!?? Tyckt att du hållit dig undan (t+) Do tell! (H)
Tillägg: Och grattis och lycka till förstås!
Ojoj!?? Tyckt att du hållit dig undan (t+) Do tell! (H)
Tillägg: Och grattis och lycka till förstås!
Quote from ellen olsson on 8 May 2011, 19:36Härligt Anna! Grattis och lycka till!
Härligt Anna! Grattis och lycka till!
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 19:39Men Anna, nu har du då varit hemlig!!
Grattis och håll dig nu härifrån (men lite info borde vi väl ändå få när du lämnar så hastigt;))
Men Anna, nu har du då varit hemlig!!
Grattis och håll dig nu härifrån (men lite info borde vi väl ändå få när du lämnar så hastigt;))
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 19:40Nämen hoppsan! Riktigt kul, Anna! Hoppas att det blir allt du önskat dig, det är du värd!
Nämen hoppsan! Riktigt kul, Anna! Hoppas att det blir allt du önskat dig, det är du värd!
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 19:40BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-gen013.gif
Va kul Anna, kramar till dig!
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-gen013.gif
Va kul Anna, kramar till dig!
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 19:58Tack tack! Ska försöka hålla mig härifrån, men kan inte lova något det är ju så gosigt här 😉
Tack tack! Ska försöka hålla mig härifrån, men kan inte lova något det är ju så gosigt här 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 19:59Nämen oj! Grattis! 😀
Frågan är bara om man får skriva här innan man varnat oss andra genom att skriva i halfway house? Någon kan ju få en hjärtattack annars 😉
Men som sagt, Grattis! Riktigt kul att du har lyckats hitta någon som du hellre umgås med än m
Nämen oj! Grattis! 😀
Frågan är bara om man får skriva här innan man varnat oss andra genom att skriva i halfway house? Någon kan ju få en hjärtattack annars 😉
Men som sagt, Grattis! Riktigt kul att du har lyckats hitta någon som du hellre umgås med än m
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 20:09Du har helt rätt Hebbe, håller med dig att half-way borde vara första steget innan utfasning men jag tror inte att jag skapat någon hjärtattack den här gången.
Du har även rätt i att det är svårt att hitta någon som lever upp till att ersätta alla goda
Du har helt rätt Hebbe, håller med dig att half-way borde vara första steget innan utfasning men jag tror inte att jag skapat någon hjärtattack den här gången.
Du har även rätt i att det är svårt att hitta någon som lever upp till att ersätta alla goda
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 20:19grattis grattis
grattis grattis