Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 20:47Grattis ... det finns med andra ord hopp för vissa av oss
Grattis ... det finns med andra ord hopp för vissa av oss
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2011, 21:07Men Anna då?! Har du äntligen lyckats skruva ihop din Billyhylla!
Men Anna då?! Har du äntligen lyckats skruva ihop din Billyhylla!
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 21:12GRATTIS Anna! Du är ett bra föredöme för oss andra singlar! Även om du snuvade oss på fluffiga detaljer! 😉 Kommer självklart att sakna dig, men håll dig härifrån ändå är du snäll (du vet vad jag menar). Lycka till där ute! 🙂
GRATTIS Anna! Du är ett bra föredöme för oss andra singlar! Även om du snuvade oss på fluffiga detaljer! 😉 Kommer självklart att sakna dig, men håll dig härifrån ändå är du snäll (du vet vad jag menar). Lycka till där ute! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 21:32Grattis anna!!!
Grattis anna!!!
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 21:48Bruse, nu tror jag du blandar ihop mig med nån annan?! Inte skulle väl jag använda sånt gammalt raggningsttrick? Trovärdigheten är inte så stor i just mitt fall.
Linda, jag försvinner inte... jag hoppar bara härifrån vidare till familjen.
Tack alla! 😀
Bruse, nu tror jag du blandar ihop mig med nån annan?! Inte skulle väl jag använda sånt gammalt raggningsttrick? Trovärdigheten är inte så stor i just mitt fall.
Linda, jag försvinner inte... jag hoppar bara härifrån vidare till familjen.
Tack alla! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2011, 21:51Jag blandar å ger friskt.
Jag blandar å ger friskt.
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 21:54Någon som vill ta mig härifrån?
Någon som vill ta mig härifrån?
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 17:45tja är du , jag finns här 🙂
tja är du , jag finns här 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 20:55Grattis..
Hoppas jag får skriva i den här tråden oxå innan året är slut..
Grattis..
Hoppas jag får skriva i den här tråden oxå innan året är slut..
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 21:17http://www.youtube.com/watch?v=53PDkpalzBk