Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 21:17Grattis Anna! Kul att det går åt rätt håll för några av oss. 🙂
Nu är ju våren här och då ska kärleken spira!!
Grattis Anna! Kul att det går åt rätt håll för några av oss. 🙂
Nu är ju våren här och då ska kärleken spira!!
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 10:39Okej, det är dags att erkänna. Jag är inte kvar i singlarnas förlovade land längre. Efter en underbar singelperiod har jag nu sprungit på en fantastisk tjej som sätter guldkant på tillvaron.
Det ironiska är att jag var riktigt nöjd med mitt singelliv, oc
Okej, det är dags att erkänna. Jag är inte kvar i singlarnas förlovade land längre. Efter en underbar singelperiod har jag nu sprungit på en fantastisk tjej som sätter guldkant på tillvaron.
Det ironiska är att jag var riktigt nöjd med mitt singelliv, oc
Quote from Rasmus Olsson on 7 June 2011, 10:41Chansen att cykla på en tjej på krogen är nog mindre. Lycka till!
Chansen att cykla på en tjej på krogen är nog mindre. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 10:49Grattis Leif!
Lev väl (t+)
Grattis Leif!
Lev väl (t+)
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 10:52Grattis Leif!
Där ser man att springa är bättre än cykla 😉
Grattis Leif!
Där ser man att springa är bättre än cykla 😉
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 12:45Grattis leif - se nu till att hålla dig härifrån.
Grattis leif - se nu till att hålla dig härifrån.
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 15:30Jättegrattis Leif!! 😀 Lycka till där ute i osingelland!!
Jättegrattis Leif!! 😀 Lycka till där ute i osingelland!!
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 15:51Grattis Leif, kan du inte ta med några av oss härifrån?
Grattis Leif, kan du inte ta med några av oss härifrån?
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 16:07Helena: Är inte sånt lite omoraliskt och i förlängningen också olagligt? 😉
Helena: Är inte sånt lite omoraliskt och i förlängningen också olagligt? 😉
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 16:15Linda, inte är det olagligt om han bara hjälper oss lite på traven?
Linda, inte är det olagligt om han bara hjälper oss lite på traven?