Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 17:35Helena: Absolut inte - om man tolkar det så. Men det var roligare att tolka det som att han skulle osingla sig även med oss 😉
Helena: Absolut inte - om man tolkar det så. Men det var roligare att tolka det som att han skulle osingla sig även med oss 😉
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 17:38Grattis Leif.
Det är nog lika svårt som att hitta en toppenkarl där 😉
Grattis Leif.
Det är nog lika svårt som att hitta en toppenkarl där 😉
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 17:47Kan väl inte hjälpa att du går till krogar jag inte är på Elina? 😉
Kan väl inte hjälpa att du går till krogar jag inte är på Elina? 😉
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 21:37Grattis Leif! Ett gott föredöme för oss andra!
Grattis Leif! Ett gott föredöme för oss andra!
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 18:11Grattis Leif! Lycka till och vårda kärleken (t+)
Grattis Leif! Lycka till och vårda kärleken (t+)
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 18:20Linda, jag vill inte ha någon karl som redan har någon annan Miss Right. Jag vill vara his one and only;)
Linda, jag vill inte ha någon karl som redan har någon annan Miss Right. Jag vill vara his one and only;)
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 18:36Grattis Leif 🙂
Snart är det vår tur oxå *hoppas innerligt*
Grattis Leif 🙂
Snart är det vår tur oxå *hoppas innerligt*
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 20:02Helena: Precis min poäng! 😉
Helena: Precis min poäng! 😉
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 20:28Hokus pokus fillijokus, innan sommarn är slut är jag någons Miss Right(H:)(L)
Hokus pokus fillijokus, innan sommarn är slut är jag någons Miss Right(H:)(L)
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 00:02Nu var det på tok för länge sedan någon skrev här. Och hög tid att jag gör det. Har träffat en mycket trevlig kvinna, som jag har all avsikt att fortsätta umgås med länge! (L) Trevligt att stifta er bekantskap! Ha det fint allihopa och lycka till!
Nu var det på tok för länge sedan någon skrev här. Och hög tid att jag gör det. Har träffat en mycket trevlig kvinna, som jag har all avsikt att fortsätta umgås med länge! (L) Trevligt att stifta er bekantskap! Ha det fint allihopa och lycka till!