Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 13:48Jag observerade en tendens här i tråden... känns som om det mest är tjejer som lyckönskar... är det för att killarna är avis? 🙂
Jag observerade en tendens här i tråden... känns som om det mest är tjejer som lyckönskar... är det för att killarna är avis? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 14:11Nä men Andreas! Det var låga tankar! Grattis o lycka till från mig med såklart.
Nä men Andreas! Det var låga tankar! Grattis o lycka till från mig med såklart.
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 19:39Hehe, äsch... jag är cynisk realist 😀
Hehe, äsch... jag är cynisk realist 😀
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 22:15Grattis Johan!!!
Grattis Johan!!!
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 07:45God morgon alla glada & trevliga single funbeatare !
Det är väl dags för mig att lämna denna grupp ( även om det inte var igår jag var aktiv).
Rulle har träffat flickan Bettan och de verkar tycka om varandra riktigt ordentligt ( även om hon är en MTB).
God morgon alla glada & trevliga single funbeatare !
Det är väl dags för mig att lämna denna grupp ( även om det inte var igår jag var aktiv).
Rulle har träffat flickan Bettan och de verkar tycka om varandra riktigt ordentligt ( även om hon är en MTB).
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 08:22*vinkar glatt ut Micke och muttrar bara liiite om att man inte fick mer information om hur det egentligen gick till när Rulle och Bettan träffades* 😉
Välkommen till familjen förresten! 🙂
*vinkar glatt ut Micke och muttrar bara liiite om att man inte fick mer information om hur det egentligen gick till när Rulle och Bettan träffades* 😉
Välkommen till familjen förresten! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 08:49Okej då !!
Rulle och Bettan träffades genom en gemensam bekant på Barolo ( lokal uteservering i Telge ), och med en enkel liten fråga ifall hon vill följa med och och cykla så är resten historia ( plus en utmaning om att Bettans ägarinna faktiskt kan bl
Okej då !!
Rulle och Bettan träffades genom en gemensam bekant på Barolo ( lokal uteservering i Telge ), och med en enkel liten fråga ifall hon vill följa med och och cykla så är resten historia ( plus en utmaning om att Bettans ägarinna faktiskt kan bl
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 08:56Kul Micke! Lycka till och vi ses i familjen 🙂
Kul Micke! Lycka till och vi ses i familjen 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 15 August 2011, 09:00Oj, då är risken att det snart kommer en liten gåcykel!?
Oj, då är risken att det snart kommer en liten gåcykel!?
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 09:14😀 Eller en liten söt terräng trehjuling 😉
😀 Eller en liten söt terräng trehjuling 😉