Quote from ellen olsson on 15 August 2011, 09:27Lycka till, Micke!
Lycka till, Micke!
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 09:33Lycka till Micke!
Lycka till Micke!
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 10:32Kul att denna tråd kommer till liv då och då!
Lycka till Micke!
Kul att denna tråd kommer till liv då och då!
Lycka till Micke!
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 11:46Härligt att höra Micke. Lycka till!
Härligt att höra Micke. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 20:54Äntligen lite action i deklamera-tråden! Såå romantiskt (H:) 😉
Supergrattis Micke! 😀 Hoppas att Rulle och Bettan lever l(c)yckliga i alla sina dagar. För du skulle bara våååga visa dig här igen! 😉
Lycka till därute!
Äntligen lite action i deklamera-tråden! Såå romantiskt (H:) 😉
Supergrattis Micke! 😀 Hoppas att Rulle och Bettan lever l(c)yckliga i alla sina dagar. För du skulle bara våååga visa dig här igen! 😉
Lycka till därute!
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 11:44Lycka till ...
Lycka till ...
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 22:29Åååååh Micke!!! (H:) Jag har sagt det hundra gånger förut och jag säger det igen. Jag är sååå glad för din skull!!! I love U, mongo! (L)
Nu ska bara den stora kärleken hitta mig oxå. (H)
Åååååh Micke!!! (H:) Jag har sagt det hundra gånger förut och jag säger det igen. Jag är sååå glad för din skull!!! I love U, mongo! (L)
Nu ska bara den stora kärleken hitta mig oxå. (H)
Quote from ellen olsson on 19 August 2011, 22:31Nina: Sög Kurt? 😉
Nina: Sög Kurt? 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 22:32Nina: har du glömt att vi är ihop? 😉
Nina: har du glömt att vi är ihop? 😉
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 21:00Men Örjan, gjorde inte du slut med mig? Men om du frågar chans igen så svarar jag JA! 😉
Fredrik, Kurt-Rutger både suger och slickar. Hehe! 😉 Han e grym!! (H:)
Men Örjan, gjorde inte du slut med mig? Men om du frågar chans igen så svarar jag JA! 😉
Fredrik, Kurt-Rutger både suger och slickar. Hehe! 😉 Han e grym!! (H:)