Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 18:02Rent tekniskt så står inte Örjan först i kön... Han har ju faktiskt inte frågat chans ännu. 😉
Rent tekniskt så står inte Örjan först i kön... Han har ju faktiskt inte frågat chans ännu. 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 18:32Men Örjan! Gör om, gör rätt! Våga fråga och allt sånt där 😉
Men Örjan! Gör om, gör rätt! Våga fråga och allt sånt där 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 18:41Då kanske jag hinner före....???
FÅr jag chans på dig Nina...????(H.)
Då kanske jag hinner före....???
FÅr jag chans på dig Nina...????(H.)
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 18:48Heja Tobias! 😀 Jag håller på dig! Åtminstone tills Örjan får tummen ur 😉 *sticker till Tobias en hög kölappar*
Heja Tobias! 😀 Jag håller på dig! Åtminstone tills Örjan får tummen ur 😉 *sticker till Tobias en hög kölappar*
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 18:50Haha, då får man hoppas på tur i kärlekslotteriet, då?! 😉 Får jag chans på dig, Nina? Tänk på vad mysigt vi hade förra gången vi var ihop! 😉
Haha, då får man hoppas på tur i kärlekslotteriet, då?! 😉 Får jag chans på dig, Nina? Tänk på vad mysigt vi hade förra gången vi var ihop! 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 23:00Hmm... Hmm... Tänka tänka...
Mitt svar är JA! 😉
Hmm... Hmm... Tänka tänka...
Mitt svar är JA! 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 23:39Poppis tjej du Nina! Vad gör du här i singelträsket? Välja är stort, välja rätt är större 😉
Poppis tjej du Nina! Vad gör du här i singelträsket? Välja är stort, välja rätt är större 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 07:27Jadu... Vad gör jag i singelträsket? Jag är här för att jag aldrig lyckas hitta nån som vill älska mig, och bara mig. 😉
Jadu... Vad gör jag i singelträsket? Jag är här för att jag aldrig lyckas hitta nån som vill älska mig, och bara mig. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 24 August 2011, 10:41De män du finner, älskar dom dina barn också? hu så hemskt!
De män du finner, älskar dom dina barn också? hu så hemskt!
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 12:08Gör dig inte dummare än du är Bruse. Jag låter dom inte ens träffa mina barn i första skedet.
Gör dig inte dummare än du är Bruse. Jag låter dom inte ens träffa mina barn i första skedet.