Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 23:46Men Nina...trodde jag stod först i kön...:-(
Jaja...jag skulle ha lyssnat på min kära mor...man ska inte lita på fruntimmer...
Men Nina...trodde jag stod först i kön...:-(
Jaja...jag skulle ha lyssnat på min kära mor...man ska inte lita på fruntimmer...
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 09:48Ja, vad tusan Nina? Är det inte någon annans tur på Örjan snart? (H)
Ja, vad tusan Nina? Är det inte någon annans tur på Örjan snart? (H)
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 11:11App app app (finns det en dejting-app förresten?) Ni har alla fått kölappar så det är Nina som bestämmer i vilken ordning hon ropar upp numren.
Tobias: Om din mor sa att du inte kan lita på fruntimmer... kan du då lita på henne i egenskap av ett fruntimm
App app app (finns det en dejting-app förresten?) Ni har alla fått kölappar så det är Nina som bestämmer i vilken ordning hon ropar upp numren.
Tobias: Om din mor sa att du inte kan lita på fruntimmer... kan du då lita på henne i egenskap av ett fruntimm
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 11:13(t+) till Linda!
(t+) till Linda!
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 11:57Klart jag kan... Det är väl det enda fruntimmer som jag med säkerhet vill mig väl...
Ni andra har bara en baktanke och vill bara åt mina godsaker...(H)
Klart jag kan... Det är väl det enda fruntimmer som jag med säkerhet vill mig väl...
Ni andra har bara en baktanke och vill bara åt mina godsaker...(H)
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 12:15Men Liiindaaaaa? Inte kan väl Örjan ha en TILL kölapp om det redan var hans tur från början?
Men Liiindaaaaa? Inte kan väl Örjan ha en TILL kölapp om det redan var hans tur från början?
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 14:05Det här artar sig ju riktigt bra 🙂 Två platser i kön!
Det här artar sig ju riktigt bra 🙂 Två platser i kön!
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 14:41Hos mig är det minsann ingen kö, försöker febrilt dela ut kölappar:-(
Jag tar en kopp kaffe istället...
Hos mig är det minsann ingen kö, försöker febrilt dela ut kölappar:-(
Jag tar en kopp kaffe istället...
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 15:09Instämmer med Helena.
Instämmer med Helena.
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 16:48Tobias: E du helt hundra på det? 😉 *viftar med "mamma vet bäst"- skylten bakom ryggen*
Jessie: Man får så många kölappar man vill ha, det är könummerupproparen som bestämmer ordningen! 😉
Tobias: E du helt hundra på det? 😉 *viftar med "mamma vet bäst"- skylten bakom ryggen*
Jessie: Man får så många kölappar man vill ha, det är könummerupproparen som bestämmer ordningen! 😉