Quote from Rasmus Olsson on 24 August 2011, 13:09Taggarna utåt? Fattar jag väl att du, och många andra, inte gör. Men det var inte det jag kommenterade.
Taggarna utåt? Fattar jag väl att du, och många andra, inte gör. Men det var inte det jag kommenterade.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 10:01Hej och hå. Ojoj, ska jag göra det här nu.. Kan nog inte med rent samvete hänga kvar här längre(H:). Önskar mig själv lycka till och hoppas att vi aldrig ses i det här forumet igen 😉
Ha det bra!
Hej och hå. Ojoj, ska jag göra det här nu.. Kan nog inte med rent samvete hänga kvar här längre(H:). Önskar mig själv lycka till och hoppas att vi aldrig ses i det här forumet igen 😉
Ha det bra!
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 10:08Härligt Katarina! Lycka till 🙂
Härligt Katarina! Lycka till 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 10:22lycka till!
lycka till!
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 10:25Lycka till och håll dig borta härifrån ..... 🙂
Lycka till och håll dig borta härifrån ..... 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 11:03Blir glad för din skull Katarina. Ha ett underbart liv och kom inte tillbaka 😉
Blir glad för din skull Katarina. Ha ett underbart liv och kom inte tillbaka 😉
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 11:13http://open.spotify.com/track/2qJqPwt94ek4bj73tr0ULT
svårare är det nog inte
svårare är det nog inte
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 11:23Lev väl Kat (L)!
Lev väl Kat (L)!
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 11:30Kul!
Du får skapa en Spotifytråd i Prat-forumet så den hålls vid liv 🙂
Kul!
Du får skapa en Spotifytråd i Prat-forumet så den hålls vid liv 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 11:38Roligt Kat! 😀
Men det känns väldigt sorgligt samtidigt att du lämnar oss. Lycka till nu! Hoppas att vi inte ses mer här, men att vi möts någon annan stans 🙂
Roligt Kat! 😀
Men det känns väldigt sorgligt samtidigt att du lämnar oss. Lycka till nu! Hoppas att vi inte ses mer här, men att vi möts någon annan stans 🙂