Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 10:26Nä, hörrni!
Nu känner jag att det har blivit dags att ta en paus från den här gruppen. Jag har definitivt INTE osinglat mig, men på senare tid har jag allt oftare känt ett uns av frutstration när jag läst här. Och är det så att något ger negativ energi s
Nä, hörrni!
Nu känner jag att det har blivit dags att ta en paus från den här gruppen. Jag har definitivt INTE osinglat mig, men på senare tid har jag allt oftare känt ett uns av frutstration när jag läst här. Och är det så att något ger negativ energi s
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 10:38Tråkigt att du lämnar oss Mattias, men det är rätt att lämna det som gör en mer irriterad än glad. Ha det bra ute i världen.
Tråkigt att du lämnar oss Mattias, men det är rätt att lämna det som gör en mer irriterad än glad. Ha det bra ute i världen.
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 10:38Lycka till i världen utanför Mattias och tråkigt att du lämnar oss av den orsaken.
Men du vet var vi finns när saknaden efter gemenskapen i soffan blir för stor.... 😀
Lycka till i världen utanför Mattias och tråkigt att du lämnar oss av den orsaken.
Men du vet var vi finns när saknaden efter gemenskapen i soffan blir för stor.... 😀
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 13:31Lycka till, Mattias!
Du verkar vara en klok och bra person, så det går nog bra även utanför den här ankdammen 😉
Lycka till, Mattias!
Du verkar vara en klok och bra person, så det går nog bra även utanför den här ankdammen 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 14:20Mattias: Jag kommer att sakna dina kloka ord här i soffan. Men du gör helt rätt som ger dig ut i den stora vida världen. Lycka till och må du finna det du söker! 😀
Mattias: Jag kommer att sakna dina kloka ord här i soffan. Men du gör helt rätt som ger dig ut i den stora vida världen. Lycka till och må du finna det du söker! 😀
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 15:07Lycka till Mattias 🙂 Hoppas du hittar den du söker 😉
Lycka till Mattias 🙂 Hoppas du hittar den du söker 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 16:42Förstår till fullo tankegången. Men jag tycker du är osolidarisk M. Om du inte osinglar dig så kräver jag återinträde senast 1/6.
Förstår till fullo tankegången. Men jag tycker du är osolidarisk M. Om du inte osinglar dig så kräver jag återinträde senast 1/6.
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 17:33Haha, härligt, Roger! (t+)
Haha, härligt, Roger! (t+)
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 17:53Bye bye
Bye bye
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 21:23Jag gör en chansning.... 😉 och säjer bye bye!
Men om ni skall ha något träningsläger och behöver simtränare så kan jag ställa upp om det är tillåtet att komma.
Jag gör en chansning.... 😉 och säjer bye bye!
Men om ni skall ha något träningsläger och behöver simtränare så kan jag ställa upp om det är tillåtet att komma.